- Selaus nimekkeen mukaan Savonia-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1112-1131 / 11731
-
Creating an international tutoring guide for Savonia UAS
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2017)The objective of this thesis was to create the contents for a functional international tutoring guide for Savonia University of Applied Sciences. The content will be made to fit the graphical base used in earlier tutoring ... -
Creating Dry Sorbent Injection 3D model with system parameter calculation
(2022)Speed, efficiency and competitiveness are major factors for any business to become a winning company. To gain that companies need tools such as Plant Design Management Systems (PDMS), and design solutions for a cost-effective ... -
Cresc. : Raportti taiteellisesta opinnäytetyöstä
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2012)Cresc. on taiteellinen opinnäytetyö, jonka ensi-ilta oli 26. helmikuuta 2012 Sotkulla, Kuopiossa. Opinnäytetyö on nykytanssiteos viidelle tanssijalle. Raportissa kerrotaan teoksen lähtökohdista, tekemisestä ja lopputuloksesta. ... -
CRITICAL ANALYSIS OF EXISTING & NEED FOR NEW MECHANICAL EQUIPMENT FOR ENVIRONMENTAL PROTECTION
(2022)Today’s modern world is focused on technology. In simple terms, humans are developing new technologies to make life simpler, more efficient and more favourable for everyone. Are we worried about the environment? The result ... -
CRM-asiakkuuksienhallintaohjelmistot
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)CRM (Customer Relationship Management) – asiakkuuksienhallintaohjelmistojen käyttö on kasvanut viimeisten vuosien aikana Suomessa. Asiakkaista on tullut yrityksille yhä tärkeämpi kilpailukeino kasvaneen kilpailun ja ... -
CRM-järjestelmä osana asiakaskokemuksien luomisessa
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2017)Asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut merkittävästi viime vuosina. Digitalisaatio on mullistanut ostamisen, palautteen antamisen sekä suosittelun merkityksen. Yritykset eivät pysty enää kilpailemaan hinnalla tai ... -
CRM-järjestelmän käyttöönotto POK Groupissa
(2020)Tämän opinnäytetyön aiheena oli CRM-järjestelmän käyttöönotto myynnin ja tarjouslaskennan ohjaukseen sekä asiakkuudenhallintaan POK Groupissa. CRM-järjestelmän oli tehnyt ajankohtaiseksi toimeksiantajan tarve kehittää ... -
CRM-järjestelmän käytön kehittäminen – Toimintatutkimus kylpylähotelli Kunnonpaikan myyntitiimille
(2023)Tutkimustyön tarkoituksena oli kehittää sähköisen asiakkuuksienhallintajärjestelmän, eli CRM-järjestelmän käyttöä kylpylähotelli Kunnonpaikassa. Tämä opinnäytetyö on kehittämistyön raportti. Tutkimustyön toimeksiantajana ... -
CRM-järjestelmän valinta ja käyttöönotto : Case: Peili Vision Oy
(2021)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Peili Vision Oy, jonka päätoimiala on IT-palvelut. Yrityksen asiakaskunta koostuu pääasiallisesti sosiaali- ja terveydenhuollon julkisen sektorin toimijoista ja yksityisen sektorin ... -
CRP-vieritesti Afinion AS100 -analysaattorilla : Hoitotyöntekijöiden kokemuksia käytöstä, laatuvaatimuksista ja asiantuntija-avusta
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)Tiivistelmä Tässä opinnäytetyössä kerrotaan vieritestien käytöstä ja CRP:n merkityksestä terveydenhuollossa. Vieritesti on laboratorion ulkopuolella hoitohenkilöstön suorittama laboratoriotutkimus potilaan lähellä tai ... -
CRPS-oireyhtymää sairastavat äidit : Esitteen kehittäminen Suomen CRPS ry:lle
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2018)CRPS (Complex Regional Pain Syndrome) on monimuotoinen paikallinen kipuoireyhtymä. Sen keskeisimpänä oireena on voimakas kipu yleisimmin raajojen ääriosissa. Kiputilan laukaisee kivulias tapaturma, sairaus, vamma tai ... -
CULTURAL ISSUES IN FINNISH AND CHINESE PRACTICAL BUSINESS TRANSACTIONS : Case: Varkaus Paper Machine Dismantling Project
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2012)This thesis report is compiled to investigate the cultural issues in modern Finnish and Chinese practical business transactions and aims to figure out some viable suggestions for the business people involved in or thinking ... -
Cumulus Kuopion työmatkustajien asiakastyytyväisyys
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)Eri hotelliryhmissä asiakkaat erotellaan heidän tarpeidensa ja toiveidensa mukaan. Asiakas on se, joka määrittelee yrityksen laadun. Business-asiakkaat valitsevat usein kansallisen tai kansainvälisen ketjuhotellin, joka ... -
Current operations and development of an IT company: Synchronizing product development and sales
(2020)The aim of this thesis was to study the cooperation between the product development and the sales team in the client company Finnish Net Solutions Oy. The objective was to identify and gather solutions for more valuable ... -
Current State of Water Treatment in Costa Rica and Potential Cooperation with Finnish Water Technology
(2023)Tämän opinnäytetyön aiheena oli selvittää Costa Rican vedenkäsittelyn nykytilanne ja potentiaalinen yhteistyö suomalaisen vesiteknologian kanssa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää prosesseja, joita käytetään ... -
Customer behaviour in e-commerce in China : Case: Taobao
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2010)As nowadays communication bandwidths rise with the increase of broadband connections in China, and as customer terminals becomes more powerful, sophisticated, easier to use, affordable and portable, there is no doubt that ... -
CUSTOMER OPINIONS ON BANK SERVICES IN CHINA CONSTRUCTION BANK
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)As the acceleration of the globalization, Customer Relationship Management has become popular idea that many companies and banks accept. Recently, Customer Relationship Management has influenced banks very much, including ... -
Customer profiling for Company X
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2014)The purpose of this thesis was to study the main characteristics of customers of Company X’s Eastern-Finland premises and to find reasons why some of the shopping precincts customers do not visit the Company X. The goal ... -
Customer Relationship Management for Long Wei Plastics & Metal Manufacturing CO. LTD
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2013)Long Wei Plastics and Metal Manufacturing Co., LTD is a company located in Hefei, Anhui province. The company was established in the year 2002, so it has been running more than ten years. Though the registered capital has ... -
Customer Relationship Management for the Anhui WHYWIN International Co., Ltd
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2014)The customer relationship management (CRM) is valued by every company nowadays due to its importance for companies’ future development. How to build and maintain the customer relationships proves to be a big and serious ...