"odotukset" - Selaus asiasanan mukaan Tampereen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-12 / 12
-
Asiakasnäkökulma lapsiperhetiimien toimintaan Lempäälässä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)Tämä tutkimus tuo esille asiakasnäkökulmaa lapsiperhetiimien toimintaan Lempäälän kunnassa. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitä lapsiperheet tietävät lapsiperhetiimien toiminnasta ja selvittää lapsiperheiden ... -
Asiakaspalvelukäsikirja : Matkalla hurmaavaan asiakaspalveluun
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia asiakaspalvelukäsikirja lentoliikenteen maapalveluita tarjoavan yrityksen työntekijöiden perehdyttämisen apuvälineeksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakaspalvelun ... -
Asiakkaiden odotuksia TytoHome-etätutkimuslaitetta hyödyntävälle etälastenlääkäripalvelulle
(2023)COVID-19 pandemia lisäsi etä/telelääketieteen käyttömääriä räjähdysmäisesti, minkä seurauksena erilaisten digiterveyspalvelujen kehitys on edennyt pandemiavuosien aikana merkittävästi. Keväällä 2023 julkaistiin uudenlainen ... -
Flexible work and self-management : employee and employer expectations in a changing work environment
(2019)This bachelor’s thesis was commissioned by an organization, that runs business in banking and insurance sector. The commissioner is on a journey of implementing more flexible ways of work to meet the changing needs of the ... -
Ihmiskeskeinen pelisuunnittelu : Onnistuneen pelisuunnittelun haaste on ihminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2011)Ihmiskeskeinen pelisuunnittelu tarkoittaa suuntausta, jonka tarkoituksena on ensisijaisesti huomioida pelisuunnittelussa käyttäjänsä tarpeet, tavoitteet ja ominaisuudet. Jotta voitaisiin tehdä toimivia johtopäätöksiä, mitä ... -
The impact of customer service quality on customer satisfaction in tourism sector
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)Customer satisfaction with a company’s products or services is often considered as the key factor to the company’s success and competitiveness focused on a long-term period. According to a common opinion, customer satisfaction ... -
Luxury Standards and Customer Perception of a Tanzanian Yatch Company
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)The luxury tourism market is growing very rapidly and due to the internet and social media, more and more wealthy tourists are looking for traveling and exploring a wide range of destinations to get unique experiences all ... -
Odotukset hotellihuoneelta nyt ja tulevaisuudessa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyön aiheena oli tutkia ihmisten odotuksia hotellihuoneelta. Tutkimus haluttiin toteuttaa, koska aiheesta kokonaisuudessaan ei ole tehty aikaisempia tutkimuksia. Aihe on myös kiinnostava sekä ajankohtainen hotellien ... -
A phenomenological study of principals as they anticipate the future of education
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)This study explores the experience of three high school principals in South-East Queensland, Australia, as they anticipate the future of education. This research provides insights into the thoughts, planning, decisions and ... -
Rohkeutta rekrytointeihin
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021) -
What holiday tourists expect from currency exchange service in Finland? : Case FOREX Bank Tampere
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)The purpose of this research was to find out valid information of holiday tourists’ expectations of currency exchange service in Finland. This research was conducted for FOREX Bank Tampere. FOREX Bank is the largest foreign ... -
Y-sukupolven johtamisen kehittäminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata sekä Y-sukupolven odotuksia johtamiselta että esimiesten kokemuksia heidän johtamisestaan ja laatia kehittämissuunnitelma johtamiseen saatujen tulosten perusteella. Tutkimustehtävinä ...