"myynninedistäminen" - Selaus asiasanan mukaan Tampereen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 43
-
Asiakaslähtöinen tuotekehitys : Tyytyväisyystutkimus Leivon Leipomo Oy:n konsulenteille ja yritysasiakkaille
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää tamperelaisen Leivon Leipomo Oy:n tuotteita ja palveluja. Tarkoituksena oli kartoittaa kyselytutkimusten avulla Leivon Leipomon konsulenttien sekä vähittäistavarakauppojen ... -
B2B-asiantuntijayrityksen myyntistrategian kehittäminen
(2019)Kohdeyritys Gofore Oyj tuottaa IT-asiantuntijapalveluita asiakkailleen Suomessa ja 4 muussa maassa Euroopassa ja sen tavoitteena on kansainvälinen kasvu. Opinnäytetyö toteutettiin konstruktiivisella menetelmällä, jossa ... -
Brändinäkyvyys Pirkanmaalla : case: Oy Suomen Jäätelö Ab
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa tutkimus, jonka toimeksiantajana toimi Oy Suomen Jäätelö Ab (myöhemmin Suomen Jäätelö). Suomen Jäätelö on vuonna 2016 perustettu kotimainen jäätelöyritys, jonka jäätelöitä ... -
DogSalon Mirka Facebook-sivujen imagon ja myynninedistämisen toiminnan kehittäminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää koirien trimmausliikkeen DogSalon Mirkan jo olemassa olevia Facebook-sivustojen sisältöä ja niissä tapahtuvaa viestintää markkinoinnin ja imagon edistämisen ... -
Effective Use of Sales Funnel in Infomaatti Oy
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)This bachelor’s thesis was written for Infomaatti Oy with the objective to figure out how to make use of sales funnel more effective. Infomaatti Oy is small IT-company, focused on electronic documentation in various ... -
GROW-mallilla myyntikeskusteluun
(Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2021) -
Henkilöbrändäys ja social selling B2B-myynnissä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)Tämä opinnäytetyö toteutettiin osana Tampereen ammattikorkeakoulun B2B-myynnin tutkimusryhmää. Digitalisaatio on muuttanut maailmaamme, kulttuuriamme, tapojamme toimia sekä tapoja miten viestimme toisten ihmisten kanssa. ... -
Henkilökohtainen myyntityö ja myymälämarkkinointi osana myynninedistämistä
(2022)Myynninedistäminen on tärkeässä osassa myyntityötä, ja Kangasalan JYSKissä halutaan olla entistä parempia siinä. Opinnäytetyön aihe muodostui toimeksiantajan ehdotuksesta sekä omasta mielenkiinnosta myynninedistämistä ... -
Integrated Marketing Communications Strategy for a Vegetarian Snack
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2016)The primary objective for this thesis was to set up an effective integrated marketing communications strategy in relation to the launch of a Company X’s vegetarian snack into the Vietnamese market. The thesis objective ... -
Liikevaihdon kasvun yhteys markkinointiin panostamiseen : yritys X:ssä
(2022)Opinnäytetyössä tutkittiin markkinointisuunnitelman noudattamisen vaikutusta pk-yrityksen liikevaihtoon. Toimeksiantajayrityksenä oli yritys X, joka toimii kasvavalla lemmikkitarvikealalla. Yrityksellä on paikallisesti ... -
Lisämyynnin parantaminen yritysasiakkaille Top Camping Yyterissä : Haastattelututkimus
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia potentiaalisten yritysasiakkaiden halua käyttää Top Camping Yyterin palveluita ja sitä millaisia palveluita yritykset kyseiseltä yritykseltä toivoisivat. Tutkimus tehtiin puhelinhaastatteluna. ... -
Lupa myydä : myynnin pelikirja B2B-myyntiorganisaatiolle
(2022)Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä oli kansainvälinen 1800-luvulla perustettu yrityksille palveluita tuottava yritys. Toimeksiantajayrityksessä oli meneillään myyntihenkilöstön perehdytysohjelmien kehittäminen sekä ... -
Mainonnan suunnittelu : case Oy Flinkenberg Ab
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2006) -
Millaiset UGC-videot konvertoivat parhaiten verkkokauppamyynniksi?
(2023)Sosiaalisessa mediassa sisältöä on tänä päivänä saatavilla käytännössä loputtomiin. Monet sosiaalisen median kanavat on rakennettu nopeasti selattaviksi ja videot toteutetaan lyhytmuotoisina. Opinnäytetyön idea lähti ... -
Miten varmistat, että yrityksesi digitalisoitumispyrkimykset menevät metsään?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)Moni yritys pohtii parhaillaan, miten yrityksen tuloksentekokykyä voisi parantaa digitalisaation keinoin. Miten erityisesti markkinoinnin ja myynnin aktiviteetit voitaisiin virittää mahdollisimman tehokkaiksi digiratkaisujen ... -
Modernin myynnin johtaminen
(2020)Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona IT-alalla toimivalle PK-yritykselle. Työ toteutettiin myynnin tekijöiden näkökulmasta ja sen tavoitteena oli selvittää miten myyntiä tulisi johtaa huomioiden työntekijöiden odotukset ... -
Myyjän flow ja mahdollistava johtajuus osana yrityksen menestystä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021) -
Myymälän esillepanojen vaikutus myyntiin
(2019)Opinnäytetyön aiheena oli myymälän esillepanojen vaikutus myyntiin. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona erääseen kodin elektoniikkamyymälään. Toimeksiantaja toivoi yrityksen pysyvän opinnäytetyössä nimettömänä. Tarkoituksena ... -
Myynnin edistäminen sosiaalisessa mediassa : Case Autosalpa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyö perehtyy sosiaaliseen mediaan ja tutkii, miten sen tarjoamia mahdollisuuksia hyödyntämällä voidaan lisätä markkinointia ja myyntiä. Työstä saa tietoa sosiaalisen median, markkinoinnin ja myynnin perusasioista ... -
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittäminen ketterin menetelmin
(2024)Toimimaton tai olematon yhteistyö myynnin ja markkinoinnin välillä tulee yrityksille kalliiksi. Sen on tutkittu vaikuttavan negatiivisesti liikevaihtoon, myyntisyklien pituuteen ja työntekijöiden pysyvyyteen. Tässä ...