- Selaus nimekkeen mukaan Tampereen ammattikorkeakoulu
Viitteet 4650-4669 / 24734
-
GPT-2:n hyödyntäminen fiktiosisältöjen käsikirjoittamisessa : koneoppiminen elokuvakäsikirjoittajan työkaluna
(2020)Nykyään kuka tahansa voi hyödyntää tekoälyä sisältöjen luomiseen, ja välineistä on tullut entistä tehokkaampia. GPT-2 -algoritmi kykenee tuottamaan tekstiä missä tahansa lajityypissä. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, ... -
GPT-algoritmin hyödyntäminen ohjelmistokehityksessä
(2023)Opinnäytetyössä tutkittiin ChatGPT:n ja muiden GPT-kielimalliin pohjautuvien sovellusten hyödyntämistä ohjelmistokehityksessä. Työn tavoitteena oli selvit-tää, millä tavalla GPT-kielimalli ja sen sovellukset vaikuttavat ... -
GPT-mallien hyödyntäminen ohjelmistokehityksessä
(2023)Opinnäytetyössä tarkastellaan Generative Pre-trained Transformer (GPT) -mallien soveltamista ohjelmistokehityksessä ja niiden vaikutuksia alaan. Työ käsittelee GPT-mallien potentiaalisia hyötyjä, haasteita ja mahdollisia ... -
Graafinen ohjeistus : Case: GlobalDreams Oy
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimiva ja helppolukuinen graafinen ohjeistus GlobalDreams Oy:lle. Graafinen ohjeistus on yrityksen graafisesta linjasta kertova käsikirja. Käsikirjan avulla yrityksen visuaalinen ... -
Graafinen ohjeistus ja sen rakentuminen yhteisön identiteetin pohjalta : case: Proakatemia
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2006) -
Graafinen ohjeistus yrityksen tavoitemielikuvan pohjalta: case : Capron Models
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2007) -
Graafinen SQL-liittymä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön aihe oli WWW-sovellus, jolla käyttäjä voi hallinnoida MySQL-tietokantoja. Tarkoituksena oli luoda helppo- ja nopeakäyttöinen sovellus, jossa olisi graafinen käyttöliittymä. Tavoitteena oli saada sovellukseen ... -
Graafinen suunnittelu : "Näin tehtiin Anselmi nuori ihmissusi" making of -dokumentti
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyöni kirjallisessa osuudessa käsittelin making of -dokumentin graafista suunnittelua. Opinnäytetyössäni tutkin, kuinka making of -dokumenteissa hyödynnetään graafista suunnittelua ja millainen vaikutus sillä on ... -
Graafinen suunnittelu ja tapahtuman markkinointigrafiikat : Case Ilves 13
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön käytännön osuuden tavoitteena oli perehtyä piirileiri Ilves 13:n markkinointiin painottuen sen graafisiin tarpeisiin. Ilves 13 on Hämeen partiopiirin piirileiri, joka järjestettiin kesällä 2013 Hämeenlinnan ... -
Graafisen käyttöliittymän toteuttaminen Qt-tekniikalla : Case: Tampereen Bitumikate Oy
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2011)Tampereen Bitumikate Oy on Tampereella toimiva vedeneristysalan yritys, joka työllistää noin kymmenen henkilöä kokopäiväisesti. Suurin osa yrityksen toiminnasta perustuu erilaisiin rakennusurakoihin, joista on tarpeen ... -
Graafisen ohjeistuksen tarkoitus ja hyöty yritykselle : case Mainostoimisto Jyske Oy
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2006) -
Graafisen ohjekäsikirjan toteutus design management -ajattelua hyödyntäen : case TV-Tampere oy
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2005) -
Graafisen WWW-suunnittelun erityispiirteitä : kohderyhmänä pienten lasten vanhemmat
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2009) -
Graffiti ja katutaide nykytaiteen kentällä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)Graffiti ja katutaide nykytaiteen kentällä -
Grafiikan merkitys ja visuaalisen viestinnän keinot pelinkehityksessä
(2023)Opinnäytetyössä käsitellään visuaalisia keinoja, joita pelinkehittäjä voi hyödyntää tuodakseen parhaiten esille pelin taiteellisen sanoman. Tällä tarkoitetaan viestintää, jonka tavoitellaan välittyvän graafisesti pelaajalle. ... -
Grafiikan ohjelmointia Android-peliprojektissa (Canvas ja OpenGL ES 1.0)
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)Tämä opinnäytetyö kertoo tekemästäni peliprojektista Android-käyttöjärjestelmälle, keskittyen graafisen puolen ohjelmointiin. Projekti on tehty kahdella eri tavalla; ensin tehden grafiikat Canvas-luokkaa käyttäen, sitten ... -
Grafiikkaa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2007) -
Grafiikkakauppa.fi : taidekauppaa verkossa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2007) -
Grafiikkatyyli mobiilipelissä : case: Roller Crash
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)Työn tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa toimeksiantaja Pelite Productions Oy:lle omaperäinen grafiikkatyyli ja graafiset resurssit Roller Crash -mobiilipeliin. Tähän vaadittiin perehtymistä visuaaliseen tyyliin ... -
Grain particle size in image analysis : the development project of mobile forest soil analyzer
(2020)This thesis explores the image analysis of forest soil, supported by LUKE and DEMOLA. Heavy forestry vehicles have been facing mobility issues in weak soil. Ruts, which are created by those vehicles in the wet condition, ...