"customer relationship management" - Selaus asiasanan mukaan Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

    • Asiakaskokemusmittaus verkkolaskuoperaattorin palveluista ja hyödyistä B2B-asiakkaille 

      Tevajärvi, Tommi (2023)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia talous- ja verkkolaskuoperaattoripalveluita käyttävien B2B-asiakkaiden asiakaskokemusta. Työn tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyden nykytilaa, vahvuuksia ja löytää mitä ...
    • Improving the CRM of Company X after the ERP adoption 

      Immonen, Tiia (2021)
      Despite the creation of multiple CRM models during the past 30 years, the current research literature concerning the ERP effect on these models appears to be methodologically one-sided. It is practically difficult to apply ...
    • Managing change in the context of an international CRM project 

      Shamrin, Ivan (2021)
      The study aimed to empirically investigate which factors should be considered in the implementation of change in connection with an international CRM system project. The purpose of the study was to map and make visible the ...
    • Sähköisen asiakasrekisterin kartoittaminen 

      Rajamäki, Jenna (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda vertailu, jonka avulla yritykselle syntyisi kokonaisvaltainen käsitys kolmesta asiakasrekisteriohjelmistosta ja niiden ominaisuuksista. Toimeksiantaja ehdotti HubSpotin, Vektorin ja ...