Ylivieskan 4H-yhdistyksen kerhotoiminnan kehittäminen
Isokääntä, Suvi (2016)
Isokääntä, Suvi
Centria-ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016121320107
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016121320107
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni tavoitteena oli saada selville millaisista kerhoista lapset olisivat kiinnostuneita, toteuttaa markkinointia sekä mainoksia ja rekrytoida kerho-ohjaajia. Työni toteutin Ylivieskan 4H:lle.
Ensimmäinen luku pitää sisällään johdannon. Toisessa luvussa käsitellään 4H:ta yleisesti sekä Ylivieskan toiminnan osalta. Kolmas luku pitää sisällään teoriaa markkinointiviestinnän muodoista kuten markkinoinnista ja sosiaalisesta mediasta. Neljäs luku käsittelee tapahtumia ja rekrytointia teorian osalta. Viidennessä luvussa käydään läpi miten käytännössä asiat tapahtuivat sekä lopuksi kuudennessa luvussa käsitellään johtopäätöksiä.
Ensimmäinen luku pitää sisällään johdannon. Toisessa luvussa käsitellään 4H:ta yleisesti sekä Ylivieskan toiminnan osalta. Kolmas luku pitää sisällään teoriaa markkinointiviestinnän muodoista kuten markkinoinnista ja sosiaalisesta mediasta. Neljäs luku käsittelee tapahtumia ja rekrytointia teorian osalta. Viidennessä luvussa käydään läpi miten käytännössä asiat tapahtuivat sekä lopuksi kuudennessa luvussa käsitellään johtopäätöksiä.