Haku
Viitteet 1-10 / 35
Hiusalan noutotukun kehittäminen palvelujen johtamisen ja markkinoinnin keinoin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, millä palvelujen johtamisen ja markkinoinnin keinoilla voidaan kehittää ja parantaa hiusalan noutotukun toimivuutta. Tarkoituksena oli selvittää Helsingin Wella Shopin ...
Uhka- ja väkivaltatilanteiden ehkäisy parturi-kampaamossa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli turvallisuusoppaan laatiminen parturi-kampaamoon uhka- ja väkivaltatilanteiden varalle. Opinnäytetyön tavoitteena oli myös selvittää, millaisia uhka- ja väkivaltatilanteita parturi-kampaamossa ...
Hiusalan työsuunnitelmat : oppimisen ohjaamisen välineenä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli asiakasanalyysi- ja työsuunnitelmalomakkeiden päivittäminen hiusalan perustutkintoa opettaville oppimisen ohjaamisen välineeksi. Lomakkeita voidaan käyttää myös hiusalan ammattiosaamisen ...
Kuluttajatutkimus herkän ihon ominaisuuksista ja tarpeista
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä tietoa herkän ihon ominaisuuksista ja selvittää tutkimuksen avulla otetaanko herkkäihoisten tarpeet huomioon päivittäistavarakaupan kosmetiikkavalikoimissa. Kyselyn ja haastattelun ...
C- ja A-vitamiinien vaikutuksia ihoon
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Vitamiineja käytetään paljon kosmeettisissa tuotteissa. Niiden kerrotaan muun muassa kirkastavan ihoa, vähentävän ryppyjä ja parantavan ihon kuntoa. Kirjallisuuskatsauksen avulla selvitettiin mitä kemiallisia vaikutuksia ...
RevitaBrow ja Hair by RevitaLash -tuotteiden lanseeraus Suomessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Kauneudenhoitoon ja kosmetiikkaan pätevät samat lainalaisuudet kuin muotiin yleensä. Yksi kerrallaan joku onnistuu nousemaan ilmiöksi ylitse muiden. Aikansa omia ilmiöitä ovat olleet mm. rakennekynnet, hiustenpidennykset, ...
KC Professional -tekniikkatuoteasiakkaiden valinnat ammattitilanteissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tuote on yritystoiminnan elinehto. Tuote on kokonaisuus, joka muodostuu monesta tekijästä. Tuote muodostuu ominaisuuksista, laadusta, markkinointiviestinnän keinoista ja mielikuvista ja arvoista, joita se aikaansaa ostajassa. ...
Ziajan tunnettuuden kartoitus Sellon ja Sellon Even asiakkaiden keskuudessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa puolalaisen päivittäiskosmetiikkasarja Ziajan tunnettuutta Kauppakeskus Sellon ja siellä sijaitsevan kauneusmyymälä Even asiakkaiden keskuudessa. Opinnäytetyössä tutkittiin myös ...
Veitsenterävää kauneutta - ikääntymisen merkkien hoito ja esteettinen kirurgia Suomessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Ihmisten halu ehostaa ja parantaa ulkonäköään on vuosituhansia vanha ilmiö. Länsimaissa nuoruuden tavoittelu on yksi 2000-luvun suurimmista megatrendeistä. Kauneudenhoidon alalla pyritään löytämään jatkuvasti uudempia, ...
Kosmetiikkamyyjän opas
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämä työn tavoitteena oli luoda kosmetiikkamyyjälle opas. Opas on tarkoitettu kosmetiikan vähittäismyymälöissä ja tavarataloissa toimiville myyjille ja kosmetologiopiskelijoille. Opas on selkeä ja helppolukuinen kokonaisuus ...