Haku
Viitteet 1-3 / 3
Z-sukupolven tavoittava vaikuttajamarkkinointi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää suomalaisen Z-sukupolven sosiaalisen median käyttöä sekä mieltymyksiä kosmetiikan vaikuttajamarkkinointiin liittyen. Z-sukupolven mieltymyksiä tarkasteltiin kolmikantaisesti: ...
Brändin lanseeraus verkkokauppaan
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli lanseerata korealainen kosmetiikkabrändi Suomen markkinoille. Tavoitteena oli saada lanseerauksen avulla tunnettavuutta sekä näkyvyyttä kyseiselle brändille. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina ...
Brändin tunnettuuden kasvattaminen digimarkkinoinnin avulla
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli saada näkyvyyttä uudelle Suomen markkinoille lanseerattavalle kosmetiikkabrändille sekä kasvattaa brändin tunnettuutta digitaalisen markkinoinnin keinoin. Markkinoinnissa ...