Haku
Viitteet 1-4 / 4
Hiuskosmetiikan ainesosien koulutus parturi-kampaajille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä parturi-kampaajien tietoa hiuskosmetiikassa yleisesti käytettävistä ainesosista. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Suomen Hiusyrittäjät ry, joka halusi vastata jäsenistönsä toiveeseen ...
Trendit kosmetiikkateollisuuden ohjailuvoimana
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten erilaiset ilmiöt synnyttävät kuluttajatrendejä ja sitä, miten kuluttajatrendit vaikuttavat kosmetiikkateollisuuteen ja tuotettavaan kosmetiikkaan nyt ja tulevaisuudessa. ...
Sisältömarkkinointi : case: Beautiikki
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa hakukoneoptimoitua blogisisältöä indie-kosmetiikkaa tarjoavan verkkokaupan sivuille. Blogisisällön tavoite oli kasvattaa yrityksen hakukonenäkyvyyttä ja tarjota asiakkaille ...
Brändin lanseeraus verkkokauppaan
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli lanseerata korealainen kosmetiikkabrändi Suomen markkinoille. Tavoitteena oli saada lanseerauksen avulla tunnettavuutta sekä näkyvyyttä kyseiselle brändille. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina ...