Haku
Viitteet 1-6 / 6
Multidisciplinary competences in informatics of educators in universities of applied sciences
(Sosiaali- ja terveyshuollon tietojenkäsittely-yhdistys, 2020)
Nopea yhteiskunnan digitaalinen muutos (Digital Transformation, DT) on vaikuttanut viimeisten viiden vuoden ai-kana vahvasti sosiaali- ja terveydenhuollon palvelukehitykseen. Digitalisaatio on synnyttänyt paradigman ...
Vahvista SoteDigi- osaamistasi 24/7!
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
SotePeda24/7 (2018-2020) on Opetus ja kulttuuriministeriön rahoittama hanke, jossa on ollut mukana 23 korkeakoulua ympäri Suomen. Hankkeen visiona on ollut: "Korkeakoulun opettaja on monialainen digitaalinen ja pedagoginen ...
Tulevaisuuden sotedigiosaajia kouluttamassa – tarkastelussa joustava & monialainen erikoistumiskoulutus
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2023)
Tässä julkaisussa kuvataan Monialainen osaaminen sosiaali- ja terveysalan digitalisaation kehittämisessä -erikoistumiskoulutusmalli, koulutuksen opintojaksot sekä esimerkkejä opiskelijoiden tuottamista monialaisista ...
The definitions of health care and social welfare informatics competencies
(Sosiaali- ja terveyshuollon tietojenkäsittely-yhdistys, 2021)
Digital transformation is changing the ecosystem and at the same time professionals’ competencies worldwide. Minimising health care and social welfare costs while increasing citizens’ health and well-being is challenging. ...
The Definition of Informatics Competencies in Finnish Healthcare and Social Welfare Education
(IOS Press, 2020)
Finland is a world leader in the use of public electronic services. Continuous improvement to competencies is a prerequisite for the success of digitalisation in the service development sector. ...
Improve your Digital Health Care and Social Welfare Competencies 24/7!
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
SotePeda 24/7 (2018–2020) is a project funded by the Finnish Ministry of Education and Culture. 23 Finnish universities have taken part in the project. The vision for the project: “Higher education teachers are multidisciplinary ...