Haku
Viitteet 1-10 / 16
Yrityskulttuurimuotoilu : mitä se on ja miten sitä tehdään
(2020)
Yrityskulttuurimuotoilu tarkoittaa ihmislähtöistä ja muotoiluajattelua hyödyntävää tapaa luoda uusia, ja kehittää vanhoja, yrityskulttuuriin vaikuttavia arvoja, rakenteita ja käytäntöjä. Siinä hyödynnetään palvelumuotoilun ...
Asiakaskeskeisyys liiketoiminnan kehittämisessä : käytännön keinoja etsimässä apuvälineasiantuntijan asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli syventää ymmärrystä arvon muodostumisesta apuvälineasiantuntijalle apuvälineen hankintaprosessin aikana. Lisäksi tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä toimeksiantajaorganisaation ...
Palvelumuotoilu kehittämisen työkaluna kasvuyrityksessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää onko palvelumuotoilu toimiva kehitystyökalu start-up yrityksessä ja mitä asioita tulee ottaa huomioon kun palvelumuotoilun prosessia hyödynnetään alkuvaiheen kasvuyrityksessä. ...
Enhancing Operations Management Efficiency and Employee Experience Through Data
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli analysoida ja arvioida, miten asiantuntijapalveluyrityksen toiminnan ohjausta voidaan liiketoiminnan ja työntekijäkokemuksen näkökulmasta tehostaa datan avulla. Työn pääpaino oli liiketoiminnan ...
Modernin B2B-verkkokaupan vaatimukset
(2021)
Tämä opinnäytetyö ja tutkimus pyrkii tuomaan esiin B2B-verkkokaupan erityispiirteitä. Miten B2B-verkkokauppa (Business to Business) eroaa kuluttajaverkkokaupasta (B2C, Business to Consumer)? Miten verkkokaupalla voidaan ...
Pk-yritysten liiketoiminnan muotoilun CookBook
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Kehitä liiketoimintaasi kuin kokkaisit keittokirjan avulla!
Tämä opas tarjoaa sinulle prosessin ja tehtävät kehittää liiketoimintaasi muotoilun menetelmin. Et tarvitse aikaisempaa kokemusta, seuraa vain ohjeita. Muotoilu ...
Strateginen palvelumuotoilu: Kohti vaikuttavampaa palvelukehitystä
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, mitä elementtejä palvelumuotoiluprojektissa tulee olla mukana, jotta se nousee strategiselle tasolle, strategiseksi palvelumuotoiluksi. Lisäksi haluttiin selvittää, voiko organisaation ...
Kestävä omakotirakentaminen 2020-luvulla
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kestävää rakentamista omakotirakentajan rakennuttamisprojektissa tekemien valintojen kautta. Työn tarkoituksena oli tuottaa tietoa toimeksiantajalle ja kehittää alaa kestävän ...
Asiakaskeskeisyyttä ketterään kehittämiseen
(2021)
Organisaatioiden on pystyttävä vastaamaan nopeasti erilaisiin asiakastarpeisiin muuttuvassa liiketoimintaympäristössä, on kyettävä suuntaamaan liiketoiminta ja resurssit tarvittaessa uudelleen nopeasti ja tehokkaasti. Tähän ...
Asuntosijoitustoiminnan prosessien digitalisoimisen kartoitus kasvun mahdollistamiseksi
(2021)
Kehittämistyön tavoitteena on kartoittaa, miten asuntosijoittamisen yksittäinen prosessi digitalisoidaan. Taustalla vaikuttaa halu kehittää perinteisten toimintamallien rinnalle ja tilalle uudenlaisia liiketoiminta- ja ...