"yrityskuva" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Asiakastyytyväisyystutkimus, Case: Brand Factory Finland Oy 

      Laesvuori, Satu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Brand Factory Finland Oy:n asiakastyytyväisyyttä ja tarjota toimeksiantajalle sitä parantavia kehitysehdotuksia. Asiakastyytyväisyysselvityksen pääpaino oli yrityksen nykyisten ...
    • Asiantuntijaorganisaation kilpailukyky Case: Svenska Handelsbanken AB, Lohja 

      Uronen, Henri; Pyykkö, Mari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten asiantuntijaorganisaation palvelun laatu ja yrityskuva tukevat sen kilpailukykyä. Tutkimuksessa kartoitettiin palvelun laadun, yrityskuva ja asiakassuhteen hoitoa ...
    • Design Management -suunnitelman kehittäminen 

      van Os, Pia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyö on toimintakeskeinen kehittämishanke, jonka aiheena on design management –suunnitelman kehittäminen kohdeyritykselle. Design management –suunnitelma on yrityskuvan osa-alueiden hallinnan tueksi tehtävä ...
    • Kirkes-kirjastojen imago : Palvelukokemuksen ja palvelun laadun vaikutus syntyviin mielikuviin 

      Kallionpää, Minna; Kinnunen, Sari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen imago Kirkes-kirjastoilla on ja miten palvelukokemus- ja palvelun laatu vaikuttavat käyttäjissä syntyneisiin mielikuviin. Tutkimukseen avulla pyrittiin selvittämään ...
    • Managing and Developing Company Identity: Case Evianet Solutions 

      Niemelä, Antti; Salminen, Anna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      This thesis is written in co-operation with Evianet Solutions Oy, which is a small IT company situated in Helsinki and Jyväskylä. The company provides service packages to respond to versatile needs of the customers. The ...
    • Mielikuvatutkimus Case Glitter Oy 

      Hosio, Heidi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli saada selville, minkälaisia mielikuvia ihmiset liittävät Glitteriin sen palvelusta, tuotteista ja myymälöistä, sekä miten Glitter asemoituu sen kilpailijoiden keskuudessa. Tavoitteena oli ...
    • Organisaation maine ja vetovoimatekijät. Case: Puolustusministeriö 

      Laakso, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Organisaatio on yhtä kilpailukykyinen kuin sen henkilöstö. Henkilöstön motivaatio, tiedot ja taidot ovat merkittävässä asemassa organisaation menestyksessä. Imago ja maine ja työnantajakuva ovat suuressa asemassa työpaikkaa ...
    • Perehdytysohjelman kehittäminen Jumbon Suomalaiseen Kirjakauppaan 

      Hytönen, Anna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyö oli projektimuotoinen ja sen aiheena oli kehittää uusien myyjien perehdytysohjelma Suomalaisen Kirjakaupan Vantaanportin myymälälle. Perehdyttäminen on yksi laiminlyödyimpiä prosesseja yrityksissä, vaikka ...
    • Rekrytoinnin kehittäminen ravintola-alan yrityksessä: Case: Hietala Rest Oy 

      Hietala, Noora (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena on löytää case-yritykselle, Hietala Rest Oy:lle, oikeat rekrytointikanavat ja laatia kehitysehdotus niiden käyttämiseksi. Olennaisina osina työssä on myös rekrytointikanavien käyttö ja ...
    • Rekrytoinnin kehittämissuunnitelma 

      Lappalainen, Otto (2020)
      Opinnäytetyön aiheena on rekrytoinnin kehittämissuunnitelma. Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää potentiaalisten hakijoiden haastatteluiden avulla rekrytoinnin kehittämisideoita toimeksiantajalle. Tämän opinnäytetyön ...
    • Sisustussuunnitteluyrityksen perustaminen ja markkinointisuunnitelma 

      Joska, Katja; Keskikallio, Jenna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Sisutussuunnittelu alana on kasvanut paljon viime vuosina. Alan suhdanneherkkyydestä huolimatta alalle tulee koko ajan uusia yrittäjiä ja ammattiin valmistuu vuosittain paljon uusia opiskelijoita erilaisista kouluista ja ...
    • Suomen Pankin ulkoinen työnantajakuva Lohjan liiketalouden opiskelijoiden näkökulmasta 

      Honkala, Päivi (2022)
      Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Suomen Pankille. Työn tavoitteena oli selvittää Suomen Pankin ulkoinen työnantajakuva Lohjan liiketalouden opiskelijoiden näkökulmasta. Lisäksi tarkoituksena oli selvittää kohderyhmän ...
    • Tiellä tunnettuuteen : Case: Inchcape Motors Finland Oy 

      Antti Aleksi Holopainen, Iiro; Ruotsalainen, Tommi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee tunnettuutta, sen rakentumista, yrityskuvaa ja imagoa. Opinnäytetyön empiirisen osan tutkimusongelmana haluttiin saada selville, minkälainen tunnettuus ja yrityskuva case-yritys Inchcape ...
    • Tukkumyymälän visuaalinen ilme 

      Kauraharju-Järvi, Päivi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä visuaalisen markkinoinnin hyödyntämiseen yrityksen toimitilassa ja toteuttaa visuaalisen ilmeen uudistaminen ammattikosmetiikan jakelijan noutotukkumyymälässä. Tavoitteena oli saada ...
    • Työnantajamielikuvan kehittäminen markkinoinnin keinoin 

      Sokkinen, Suvi (2020)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayritys Kotipizzan ulkoisen työnantajamielikuvan tämänhetkistä tilannetta ja sitä, minkälaisena Kotipizzan ulkoiset sidosryhmät kokivat Kotipizzan työnantajana. ...
    • Ulkoinen yrityskuvatutkimus - case Markkinointitoimisto Johdin Oy 

      Haapala, Tiia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälainen ulkoinen yrityskuva Markkinoin-titoimisto Johtimella on. Tarkoituksena oli selvittää, mitä vahvuuksia tai heikkouksia Johtimen toiminnassa on. Tutkimuksen ...
    • Ulkoisen työnantajakuvan kehittäminen - Case: Nordic Morning 

      Hänninen, Suvi; Manninen, Elina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Pohjoismaiden johtava viestintäkonserni Nordic Morning. Opinnäytetyön tarkoituksena on tehdä laaja kartoitus konsernin ulkoisesta työnantajakuvasta. Tavoitteena on antaa konsernille ...
    • Ulkoisen työnantajakuvan kehittäminen Avecra Oy:lle hotelli- ja ravintola-alan oppilaitosten näkökulmasta 

      Suhonen, Elina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Avecra Oy:n ulkoisen työnantajakuvan nykytilaa sekä löytää mahdollisia kehityskohteita ulkoisen työnantajakuvan parantamiseksi. Näkökulmana opinnäytetyössä oli ...
    • Vuoden 2010 John Deere – uutuustraktorien näyttely Hyvinkään Agrimarketissa 

      Korhonen, Simo (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Järjestin opinnäytetyönäni John Deere -uutuustraktorinäyttelyn Hyvinkään Agrimarketille. Näyttely koostui kahdesta osasta. Ensimmäinen osa oli kutsuvierasilta Agrimarketin parhaille ja tavoiteasiakkaille. Tilaisuudessa ...
    • Yrityksen asiakastietoisuuden kehittäminen - Case: Rapko Oy 

      Strengell, Riikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayrityksen eli Rapko Oy:n yhtä pääasiakaskohderyhmää, jotta yritys oppisi tuntemaan kohderyhmän paremmin ja voisi muokata tarjontaansa vastaamaan heidän tarpeitaan. ...