"yritysasiakkaat" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-17 / 17
-
Asiakastyytyväisyys ja pankkien palvelut yrityksille. Case: X-seudun Sampo Pankki.
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä opinnäytetyö tarkastelee pankkimaailman asiakaslähtöistä toimintatapaa, palvelujen laatua sekä asiakastyytyväisyyden muodostumista etenkin pankin yritysasiakkaiden kannalta. Opinnäytetyö jakaantuu teoreettiseen ja ... -
Asiakkaiden tarpeiden kartoitus ja uusasikashankinta B2B-markkinoilla - Case Labtium Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni aiheena on asiakkaiden tarpeiden kartoitus ja uusasiakashankinta B2B -markkinoilla. Case-yrityksenä toimii Labtium Oy. Se on suomalainen laboratorioanalyysejä ja muita laboratoriopalveluja tarjoava yritys. ... -
B2B-yrityksen myyntiprosessin kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Trainers’ House Oyj:n tytäryhtiö Ignis Oy. Trainers’ House on vuonna 1990 perustettu liikkeenjohdon konsultointiyritys, joka toimii B2B-liiketoiminnan parissa, eli sen palveluja ... -
Business customer satisfaction : Case: Kultasuklaa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)This thesis researches business customer satisfaction and the customer’s perceived image of a chocolate manufacturer, Kultasuklaa, to find solutions for how these could be developed and managed better. Kultasuklaa manufactures ... -
Hiusalan tukkumyymälän palveluiden kehittäminen, Salon Store Lappeenranta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Salon Store on hiusalan tukkumyymälä, joka on avattu Lappeenrannan keskustaan keväällä 2011. Tukkumyymälän valikoima koostuu Wella Professionals ja Sassoon -brändien tuotteista sekä erilaisista tarvikkeista. Tämän opinnäytetyön ... -
Improving the Customer Service Level through efficient Business-to-Business Marketing Communication
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)The purpose of this thesis was to analyze the current satisfaction level of OLDI’s business-to-business retail customer services and improving the level of customer services in the electronics business through efficient ... -
Karl Fazer Cafén yritysasiakkaiden ostokäyttäytyminen vuosina 2008 ja 2009
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella Karl Fazer Cafén yritysasiakkaiden ostokäyttäytymistä vuosina 2008 ja 2009 ja tyypitellä yritysasiakkaat sen mukaan erilaisiin ostajaryhmiin. Tavoitteena on saada ... -
Malli riskienhallintasuunnitelman toteuttamiseksi vakuutusyhtiön yritysasiakkaille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyönä toteutetun kehittämishankkeen tarkoituksena on ollut laatia malli riskienhallintasuunnitelman toteuttamiseksi vakuutusyhtiön yritysasiakkaille. Kehittämishanke tehtiin Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennian ... -
Myynnin tehostaminen urheiluvälinealalla
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa maahantuojan myyntiä urheiluvälineliikkeille. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda maahantuojalle hyviä myyntiargumentteja ja tuottaa tietoa, jonka avulla tuotteiden myyntiin ... -
Ostoprosessi ja asiakastyytyväisyys b-to-b-asiakassuhteessa - CaseVito Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Tämä opinnäytetyö tarkastelee yritysmarkkinoiden välisiä asiakassuhteita sekä ostoprosessia myyjän ja ostajan välillä. Tämän kautta paneudutaan myös asiakastyytyväisyyteen ja sen muodostumiseen vaikuttaviin tekijöihin. ... -
Pankkien mobiilipalvelut mikro-, pien- ja keskisuurille yrityksille
(2020)Opinnäytetyö käsittelee Osuuspankin (OP) yritysasiakkaiden mobiilipalvelun eli OP-yritysmobiilipalvelun ja selainpohjaisen Yrityksen OP-verkkopalvelun keskinäistä suhdetta yrityskäyttäjien näkökulmasta. Työssä selvitetään, ... -
SEPA-muutokset ja tiedottaminen yritysasiakkaille : Case: Sampo Pankki
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Yhtenäinen Euromaksualue, Single Euro Payments Area (SEPA), on Euroopan unionin alueella toimivien pankkien yhteishanke, jonka tarkoituksena on ollut luoda maksualue, jolla eri toimijat, yritykset sekä kuluttajat voivat ... -
Suhdemarkkinoinnin ja palvelun laadun jalanjäljillä - Case yritys X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on oppia tuntemaan yritys X:n pienyritysasiakkaat paremmin sekä pohtia mahdollisia kehityssuuntia asiakassuhteiden parantamiseksi. Tutkimuksessa keskitytään pienyritysasiakkaiden odotuksiin ... -
Ympäristöviestinnän tärkeys yritysasiakkaille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää ympäristöviestinnän merkitystä yritysasiakkaille. Opinnäytetyössä on kuvattu ympäristöviestinnän peruspilareita. Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys käsittelee ympäristöviestintää, ... -
Yritysasiakkaan ostokriteerien ja kuluttaja-asiakkaan tarpeiden huomioiminen henkilöstöravintolapalvelujen kilpailutuksessa ja
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Yritysasiakkaan ostokriteerien ja kuluttaja-asiakkaan tarpeiden huomioiminen henkilöstö-ravintolapalvelujen kilpailutuksessa ja palvelukonseptin suunnittelussa - Esimerkkinä Fazer Food Services Oy Vuosi 2013 Sivumäärä ... -
Yritysasiakkaiden ostoprosessi palveluliiketoiminnassa
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantajayrityksen X yritysasiakkaiden ostokäyttäytymistä ja ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Haastattelujen avulla selvitettiin, mistä yritysasiakkaiden ostoprosessi ... -
Yritysasiakkaiden tyytyväisyys Yritys X: n palvelun laatuun
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Tässä opinnäytetyössä tutkitaan yritysasiakkaiden tyytyväisyyttä Yritys X:n tarjoaman palvelun laatuun. Opinnäytetyö tehdään toimeksiantona Yritys X:lle, joka on etnisten tuotteiden maahantuonti- ja markkinointiyritys. ...