"yritysasiakkaat" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Asiakastyytyväisyys ja pankkien palvelut yrityksille. Case: X-seudun Sampo Pankki. 

      Ruokola, Janiina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämä opinnäytetyö tarkastelee pankkimaailman asiakaslähtöistä toimintatapaa, palvelujen laatua sekä asiakastyytyväisyyden muodostumista etenkin pankin yritysasiakkaiden kannalta. Opinnäytetyö jakaantuu teoreettiseen ja ...
    • Asiakkaiden tarpeiden kartoitus ja uusasikashankinta B2B-markkinoilla - Case Labtium Oy 

      Matsi, Henri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyöni aiheena on asiakkaiden tarpeiden kartoitus ja uusasiakashankinta B2B -markkinoilla. Case-yrityksenä toimii Labtium Oy. Se on suomalainen laboratorioanalyysejä ja muita laboratoriopalveluja tarjoava yritys. ...
    • B2B-yrityksen myyntiprosessin kehittäminen 

      Koskinen, Jonne; Laatikainen, Teemu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Trainers’ House Oyj:n tytäryhtiö Ignis Oy. Trainers’ House on vuonna 1990 perustettu liikkeenjohdon konsultointiyritys, joka toimii B2B-liiketoiminnan parissa, eli sen palveluja ...
    • Business customer satisfaction : Case: Kultasuklaa 

      Ingström, Juho (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      This thesis researches business customer satisfaction and the customer’s perceived image of a chocolate manufacturer, Kultasuklaa, to find solutions for how these could be developed and managed better. Kultasuklaa manufactures ...
    • Hiusalan tukkumyymälän palveluiden kehittäminen, Salon Store Lappeenranta 

      Hirvikallio, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Salon Store on hiusalan tukkumyymälä, joka on avattu Lappeenrannan keskustaan keväällä 2011. Tukkumyymälän valikoima koostuu Wella Professionals ja Sassoon -brändien tuotteista sekä erilaisista tarvikkeista. Tämän opinnäytetyön ...
    • Improving the Customer Service Level through efficient Business-to-Business Marketing Communication 

      Murad, J M Tuhidul Haque (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      The purpose of this thesis was to analyze the current satisfaction level of OLDI’s business-to-business retail customer services and improving the level of customer services in the electronics business through efficient ...
    • Karl Fazer Cafén yritysasiakkaiden ostokäyttäytyminen vuosina 2008 ja 2009 

      Sipinen, Jenni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella Karl Fazer Cafén yritysasiakkaiden ostokäyttäytymistä vuosina 2008 ja 2009 ja tyypitellä yritysasiakkaat sen mukaan erilaisiin ostajaryhmiin. Tavoitteena on saada ...
    • Malli riskienhallintasuunnitelman toteuttamiseksi vakuutusyhtiön yritysasiakkaille 

      Salonen, Jani (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyönä toteutetun kehittämishankkeen tarkoituksena on ollut laatia malli riskienhallintasuunnitelman toteuttamiseksi vakuutusyhtiön yritysasiakkaille. Kehittämishanke tehtiin Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennian ...
    • Myynnin tehostaminen urheiluvälinealalla 

      Niemi, Jonne; Inkilä, Elmo (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa maahantuojan myyntiä urheiluvälineliikkeille. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda maahantuojalle hyviä myyntiargumentteja ja tuottaa tietoa, jonka avulla tuotteiden myyntiin ...
    • Ostoprosessi ja asiakastyytyväisyys b-to-b-asiakassuhteessa - CaseVito Oy 

      Toivola, Viivi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö tarkastelee yritysmarkkinoiden välisiä asiakassuhteita sekä ostoprosessia myyjän ja ostajan välillä. Tämän kautta paneudutaan myös asiakastyytyväisyyteen ja sen muodostumiseen vaikuttaviin tekijöihin. ...
    • Pankkien mobiilipalvelut mikro-, pien- ja keskisuurille yrityksille 

      Sipponen, Elina (2020)
      Opinnäytetyö käsittelee Osuuspankin (OP) yritysasiakkaiden mobiilipalvelun eli OP-yritysmobiilipalvelun ja selainpohjaisen Yrityksen OP-verkkopalvelun keskinäistä suhdetta yrityskäyttäjien näkökulmasta. Työssä selvitetään, ...
    • SEPA-muutokset ja tiedottaminen yritysasiakkaille : Case: Sampo Pankki 

      Rönkkö, Nora (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Yhtenäinen Euromaksualue, Single Euro Payments Area (SEPA), on Euroopan unionin alueella toimivien pankkien yhteishanke, jonka tarkoituksena on ollut luoda maksualue, jolla eri toimijat, yritykset sekä kuluttajat voivat ...
    • Suhdemarkkinoinnin ja palvelun laadun jalanjäljillä - Case yritys X 

      Kuusinen, Bea (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on oppia tuntemaan yritys X:n pienyritysasiakkaat paremmin sekä pohtia mahdollisia kehityssuuntia asiakassuhteiden parantamiseksi. Tutkimuksessa keskitytään pienyritysasiakkaiden odotuksiin ...
    • Ympäristöviestinnän tärkeys yritysasiakkaille 

      Sorvo, Lotta (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää ympäristöviestinnän merkitystä yritysasiakkaille. Opinnäytetyössä on kuvattu ympäristöviestinnän peruspilareita. Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys käsittelee ympäristöviestintää, ...
    • Yritysasiakkaan ostokriteerien ja kuluttaja-asiakkaan tarpeiden huomioiminen henkilöstöravintolapalvelujen kilpailutuksessa ja 

      Paasonen, Timo (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Yritysasiakkaan ostokriteerien ja kuluttaja-asiakkaan tarpeiden huomioiminen henkilöstö-ravintolapalvelujen kilpailutuksessa ja palvelukonseptin suunnittelussa - Esimerkkinä Fazer Food Services Oy Vuosi 2013 Sivumäärä ...
    • Yritysasiakkaiden ostoprosessi palveluliiketoiminnassa 

      Kantero, Jani (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantajayrityksen X yritysasiakkaiden ostokäyttäytymistä ja ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Haastattelujen avulla selvitettiin, mistä yritysasiakkaiden ostoprosessi ...
    • Yritysasiakkaiden tyytyväisyys Yritys X: n palvelun laatuun 

      Auer, Katri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan yritysasiakkaiden tyytyväisyyttä Yritys X:n tarjoaman palvelun laatuun. Opinnäytetyö tehdään toimeksiantona Yritys X:lle, joka on etnisten tuotteiden maahantuonti- ja markkinointiyritys. ...