"yritykset" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Agentin ja päämiesyrityksen välisen suhteen kriittiset menestystekijät, case BOCO – Nordic Board Agents and Consultants Ltd. 

      Kauppi, Markus; Kostia, Joonas (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön aihe ja teoreettinen tausta perustuvat markkinoiden nykyiseen globaaliin kehitykseen ja siitä seuranneeseen kiristyneeseen kilpailutilanteeseen, joka on luonut monelle teolliselle yritykselle tarpeen ...
    • Aivan alusta - Kokonaisarkkitehtuurista kohdearkkitehtuuriin 

      Cederström, Antti (2023)
      Opinnäytetyön tavoite oli luoda kokonaisarkkitehtuurin keinoin kohdearkkitehtuurin kuvat kehitettävästä palvelusta. Toteutettavan työn tarkoitus on olla suunnitelma ja selkeyttää palvelun kehittämistä. Yritys toimii koneiden ...
    • Aktivoksen verkkovalmennuksien kehittäminen 

      Kemppainen, Krita (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Aktivoksen verkkovalmennuksia. Opinnäytetyön on tehnyt Laurea-ammattikorkeakoulun opiskelija Krista Kemppainen. Verkkovalmennuksien kehittämistä on tehty tarkoituksena viedä ...
    • Alempien toimihenkilöiden irtisanomisen riskit 

      Kytömäki, Linnea (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia irtisanomisen yritykselle aiheuttamia riskejä sekä pohtia toimenpiteitä riskien hallitsemiseksi. Lopputuloksena syntyi kartoitus irtisanomiseen liittyvistä riskeistä, niiden syistä, ...
    • Alkavan yrityksen markkinointisuunnitelma - Case: Relaxing Beauty Center 

      Hämäläinen, Sarianne (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointisuunnitelma alkavalle yritykselle. Opinnäytetyössä yritys Relaxing Beauty Center on kauneudenhoitoalan palveluita tarjoava yritys, jota ei ole vielä perustettu. Yritys on ...
    • Aloittavan yrittäjän pikaopas osaksi tilitoimiston palvelukokonaisuutta 

      Jämsä, Emmi (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda uudelle yrittäjälle pikaopas, josta haluttiin helposti lähestyttävä ja informatiivinen tietopaketti, jonka toimeksiantoyritys voisi antaa uusille asiakkailleen. Pikaoppaan oli tarkoitus ...
    • Aloittavan yrityksen talouden suunnittelu - Case Coaching House Finland Oy 

      Sirén, Eero; Nikander, Moona (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli laatia toimeksiantajalle talouden seurantaan ja suunnitteluun tarvittavia laskelmia ja työkaluja. Toimeksiantajayrityksenä oli vuoden 2012 syyskuussa perustettu coaching-toimialalla toimiva ...
    • Alustapalvelun X auttaminen kansainvälistymään 

      Mäkelä, Leevi (2022)
      Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda lista markkinointiviestinnän vaihtoehdoista ja mahdollisista ulkomaiden yhteistyökumppaneista toimeksiantaja X:n tarpeisiin. Yhtiö on jo pidemmän aikaa halunnut laajentua ulkomaille, ...
    • Alustava liiketoimintasuunnitelma kestävän kehityksen kotipalveluyritykselle 

      Mattila, Mikko (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa alustava liiketoimintasuunnitelma kestävän kehityksen kotipalveluyritykselle. Tarkoituksena oli suunnitella ja selventää kestävän kehityksen kotipalvelujen yritysideaa ja sen ...
    • Arvojen merkitys yrityksessä : Case: Kuinka arvot näkyvät pankki X:n työntekijöiden työssä 

      Soini, Satu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Nykyään yrityksen brändi ja imago vaikuttavat paljon siihen, kuinka hyvin yritykset menestyvät markkinoilla, joilla kilpailu on kovaa ja kovenee vain entisestään. Arvot ovat yksi osa siitä, millä luodaan asiakkaille ...
    • Asiakasarvon selvittäminen osaksi markkinointitoimiston palvelua - Hackathon-konsepti 

      Lindholm, Mari (2022)
      Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli varmistaa markkinointitoimiston kilpailukykyä yhä digitalisoituvassa ja vahvasti kilpaillussa markkinassa. Ratkaisuna markkinointitoimistolle rakentui asiakasarvon ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaslähtöinen palvelu ja palvelunlaadun kehittäminen CASE: Kela Tuusula 

      Laajaranta, Jenna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Asiakaslähtöinen palvelu ja palvelunlaatu ovat erittäin tärkeitä tekijöitä yrityksen menestymiseksi. Asiakkaat ovat nykyisin hyvin vaativia ja valikoivat usein tarkasti missä yrityksissä asioivat. Mikäli asiakas ei ole ...
    • Asiakaslähtöinen tuoteryhmähallintaprosessi kilpailukyvyn parantamiseksi 

      Klöf, Marika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyössäni perehdyn yrityksen tuoteryhmähallintaprosessiin ja sen tehostamiseen erikoistavarakaupassa. Kilpailu kovenee erikoistavarakaupan alalla koko ajan. Menestyminen markkinoilla yritykseltä täytyy pystyä ...
    • Asiakaspalvelu tilitoimistossa X 

      Lipitsä-Pentikäinen, Anni (2023)
      Tässä opinnäytetyössä perehdyin Tilitoimisto X asiakaspalveluun ja sen kehityskohteisiin. Tilitoimisto X on 15 vuotta alalla toiminut nykyään kansainvälinen yritys, joka kuitenkin kamppailee asiakaspoistuman kanssa. Halusin ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin 

      Kämppi, Sandra (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
    • Asiakastietojärjestelmän käyttöönotto käyttäjänäkö-kulmasta : - Case Henkivakuutusosakeyhtiö Mandatum Life puhelinpalvelu 

      Jämsä, Mari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön aiheena oli asiakkuudenhallintajärjestelmän käyttöönotto. Asiakkuuden hallinnan lisäksi opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaslähtöisen toimintamallin hyötyjä, asiakashallinnan ongelmaa, sisäiset vaatimukset ...
    • Asiakastyytyväisyys B2B-kaupassa 

      Kuusisto, Eerika (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia yritys X:n asiakkaiden tyytyväisyyttä ja sen pohjalta pohtia keinoja, jolla asiakaskokemusta voitaisiin kehittää paremmaksi. Opinnäytetyön teoriaosuus keskittyy kolmeen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyys ja sen seuranta Consti-yhtiöissä 

      Hirvonen, Jani; Uusikartano, Veli-Matti (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Suomen suurimmalle korjausrakentamiseen keskittyneelle Consti-yhtiöille heidän asiakkaidensa tyytyväisyys. Tutkimuksessa keskityttiin Constin palveluiden kokonaislaadun ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely Tilitoimisto X:lle 

      Hassan, Hassan Ali (2023)
      Tämä opinnäytetyö aiheena on asiakastyytyväisyyskysely ja tehtiin toimeksiantona Tilitoimisto X:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys tilitoimiston palveluihin. Kysely antaa tilitoimistolle ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus yrityksen B2B-asiakkaille 

      Iivari, Anna-Kaisa; Ermilä, Rosa (2023)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kosmetiikan maahantuoja- ja valmistajayrityksen kauneushoitola-asiakkaiden asiakastyytyväisyyden tilaa, jotta toimintaa voitaisiin jatkossa kehittää kerätyn tiedon pohjalta ...