"yritykset" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 374
-
Agentin ja päämiesyrityksen välisen suhteen kriittiset menestystekijät, case BOCO – Nordic Board Agents and Consultants Ltd.
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön aihe ja teoreettinen tausta perustuvat markkinoiden nykyiseen globaaliin kehitykseen ja siitä seuranneeseen kiristyneeseen kilpailutilanteeseen, joka on luonut monelle teolliselle yritykselle tarpeen ... -
Aivan alusta - Kokonaisarkkitehtuurista kohdearkkitehtuuriin
(2023)Opinnäytetyön tavoite oli luoda kokonaisarkkitehtuurin keinoin kohdearkkitehtuurin kuvat kehitettävästä palvelusta. Toteutettavan työn tarkoitus on olla suunnitelma ja selkeyttää palvelun kehittämistä. Yritys toimii koneiden ... -
Aktivoksen verkkovalmennuksien kehittäminen
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Aktivoksen verkkovalmennuksia. Opinnäytetyön on tehnyt Laurea-ammattikorkeakoulun opiskelija Krista Kemppainen. Verkkovalmennuksien kehittämistä on tehty tarkoituksena viedä ... -
Alempien toimihenkilöiden irtisanomisen riskit
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia irtisanomisen yritykselle aiheuttamia riskejä sekä pohtia toimenpiteitä riskien hallitsemiseksi. Lopputuloksena syntyi kartoitus irtisanomiseen liittyvistä riskeistä, niiden syistä, ... -
Alkavan yrityksen markkinointisuunnitelma - Case: Relaxing Beauty Center
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointisuunnitelma alkavalle yritykselle. Opinnäytetyössä yritys Relaxing Beauty Center on kauneudenhoitoalan palveluita tarjoava yritys, jota ei ole vielä perustettu. Yritys on ... -
Aloittavan yrittäjän pikaopas osaksi tilitoimiston palvelukokonaisuutta
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda uudelle yrittäjälle pikaopas, josta haluttiin helposti lähestyttävä ja informatiivinen tietopaketti, jonka toimeksiantoyritys voisi antaa uusille asiakkailleen. Pikaoppaan oli tarkoitus ... -
Aloittavan yrityksen talouden suunnittelu - Case Coaching House Finland Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön aiheena oli laatia toimeksiantajalle talouden seurantaan ja suunnitteluun tarvittavia laskelmia ja työkaluja. Toimeksiantajayrityksenä oli vuoden 2012 syyskuussa perustettu coaching-toimialalla toimiva ... -
Alustapalvelun X auttaminen kansainvälistymään
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda lista markkinointiviestinnän vaihtoehdoista ja mahdollisista ulkomaiden yhteistyökumppaneista toimeksiantaja X:n tarpeisiin. Yhtiö on jo pidemmän aikaa halunnut laajentua ulkomaille, ... -
Alustava liiketoimintasuunnitelma kestävän kehityksen kotipalveluyritykselle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa alustava liiketoimintasuunnitelma kestävän kehityksen kotipalveluyritykselle. Tarkoituksena oli suunnitella ja selventää kestävän kehityksen kotipalvelujen yritysideaa ja sen ... -
Arvojen merkitys yrityksessä : Case: Kuinka arvot näkyvät pankki X:n työntekijöiden työssä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Nykyään yrityksen brändi ja imago vaikuttavat paljon siihen, kuinka hyvin yritykset menestyvät markkinoilla, joilla kilpailu on kovaa ja kovenee vain entisestään. Arvot ovat yksi osa siitä, millä luodaan asiakkaille ... -
Asiakasarvon selvittäminen osaksi markkinointitoimiston palvelua - Hackathon-konsepti
(2022)Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli varmistaa markkinointitoimiston kilpailukykyä yhä digitalisoituvassa ja vahvasti kilpaillussa markkinassa. Ratkaisuna markkinointitoimistolle rakentui asiakasarvon ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakaslähtöinen palvelu ja palvelunlaadun kehittäminen CASE: Kela Tuusula
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Asiakaslähtöinen palvelu ja palvelunlaatu ovat erittäin tärkeitä tekijöitä yrityksen menestymiseksi. Asiakkaat ovat nykyisin hyvin vaativia ja valikoivat usein tarkasti missä yrityksissä asioivat. Mikäli asiakas ei ole ... -
Asiakaslähtöinen tuoteryhmähallintaprosessi kilpailukyvyn parantamiseksi
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyössäni perehdyn yrityksen tuoteryhmähallintaprosessiin ja sen tehostamiseen erikoistavarakaupassa. Kilpailu kovenee erikoistavarakaupan alalla koko ajan. Menestyminen markkinoilla yritykseltä täytyy pystyä ... -
Asiakaspalvelu tilitoimistossa X
(2023)Tässä opinnäytetyössä perehdyin Tilitoimisto X asiakaspalveluun ja sen kehityskohteisiin. Tilitoimisto X on 15 vuotta alalla toiminut nykyään kansainvälinen yritys, joka kuitenkin kamppailee asiakaspoistuman kanssa. Halusin ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ... -
Asiakastietojärjestelmän käyttöönotto käyttäjänäkö-kulmasta : - Case Henkivakuutusosakeyhtiö Mandatum Life puhelinpalvelu
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön aiheena oli asiakkuudenhallintajärjestelmän käyttöönotto. Asiakkuuden hallinnan lisäksi opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaslähtöisen toimintamallin hyötyjä, asiakashallinnan ongelmaa, sisäiset vaatimukset ... -
Asiakastyytyväisyys B2B-kaupassa
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia yritys X:n asiakkaiden tyytyväisyyttä ja sen pohjalta pohtia keinoja, jolla asiakaskokemusta voitaisiin kehittää paremmaksi. Opinnäytetyön teoriaosuus keskittyy kolmeen ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakastyytyväisyys ja sen seuranta Consti-yhtiöissä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Suomen suurimmalle korjausrakentamiseen keskittyneelle Consti-yhtiöille heidän asiakkaidensa tyytyväisyys. Tutkimuksessa keskityttiin Constin palveluiden kokonaislaadun ... -
Asiakastyytyväisyyskysely Tilitoimisto X:lle
(2023)Tämä opinnäytetyö aiheena on asiakastyytyväisyyskysely ja tehtiin toimeksiantona Tilitoimisto X:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys tilitoimiston palveluihin. Kysely antaa tilitoimistolle ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus yrityksen B2B-asiakkaille
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kosmetiikan maahantuoja- ja valmistajayrityksen kauneushoitola-asiakkaiden asiakastyytyväisyyden tilaa, jotta toimintaa voitaisiin jatkossa kehittää kerätyn tiedon pohjalta ...