"vaatetusliikkeet" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-7 / 7
-
Aloittavan vaateyrityksen strategian sekä kannattavuuden selvitys
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää uuden aloittavan vaateyrityksen mahdollinen strategia ja kannattavuus. Tavoitteena oli saada mahdollisimman paljon kattavaa tietoa erilaisten strategisten analyysien avulla ... -
Eettisyyden suhde asiakastyytyväisyyteen ja kanta-asiakkuuteen Case: Boutique Tyynimaria
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, lisääkö eettisesti tuotettujen vaatteiden ostaminen asiakastyytyväisyyttä ja kanta-asiakkuuden laatua. Tavoitteena oli tutkia, mitä asiakassuhteelle tapahtuu, kun yrityksen ... -
Hävikinhallinta vaatteiden vähittäismyynnissä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Hävikki on erittäin yleinen ilmiö vaatteiden vähittäiskaupassa. Se vaikuttaa negatiivisesti niin yrityksen liiketulokseen kuin myymälän työilmapiiriin. Hävikinhallintaan on olemassa useita erilaisia työkaluja, mutta ... -
Naisten brändivaateliikkeen menestymisen edellytykset Lahdessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä opinnäytetyö käsittelee yrittäjyyttä ja menestymisen edellytyksiä Lahdessa. Huomiota kiinnitetään niin maailmantalouden tilanteeseen kuin kaupungissa tällä hetkellä toimiviin brändivaateliikkeisiin. Menestymisen ... -
Selected Femme / Homme - brändin lanseeraus Suomen markkinoille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Tanskalaisomistuksessa oleva, kansainvälinen muotitalo Bestseller A/S lanseerasi uuden Selec-ted Femme / Homme - brändin Suomen markkinoille lokakuussa 2008. Tuotemerkin vali-koimiin kuuluu naisten ja miesten vaatteet, ... -
Uudenlaisen palvelukonseptin kehittäminen vaatekaupalle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tällä hetkellä vaatekaupassa on muutoksen aika, verkkokaupat valtaavat alaa perinteisiltä vaateliikkeiltä ja taloudellisen taantuman vuoksi vaatteiden myynti on laskenut. Nyt on aika selvittää millaisia odotuksia ja toiveita ... -
Vero Modan kanta-asiakkaiden asiakasprofiili ja mielikuvat tuotteista
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selkeyttää Vero Modan kanta-asiakkaan asiakasprofiilia, sekä heidän mielipiteitään Vero Modan tuotteista. Tarkoituksena oli saada tietoa asiakkaiden perustietojen lisäksi heidän ...