"vaatetusliikkeet" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Aloittavan vaateyrityksen strategian sekä kannattavuuden selvitys 

      Halaris, Spiridon (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää uuden aloittavan vaateyrityksen mahdollinen strategia ja kannattavuus. Tavoitteena oli saada mahdollisimman paljon kattavaa tietoa erilaisten strategisten analyysien avulla ...
    • Eettisyyden suhde asiakastyytyväisyyteen ja kanta-asiakkuuteen Case: Boutique Tyynimaria 

      Appelgren, Heidi; Saarinen, Anna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, lisääkö eettisesti tuotettujen vaatteiden ostaminen asiakastyytyväisyyttä ja kanta-asiakkuuden laatua. Tavoitteena oli tutkia, mitä asiakassuhteelle tapahtuu, kun yrityksen ...
    • Hävikinhallinta vaatteiden vähittäismyynnissä 

      Enckell, Tiia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Hävikki on erittäin yleinen ilmiö vaatteiden vähittäiskaupassa. Se vaikuttaa negatiivisesti niin yrityksen liiketulokseen kuin myymälän työilmapiiriin. Hävikinhallintaan on olemassa useita erilaisia työkaluja, mutta ...
    • Naisten brändivaateliikkeen menestymisen edellytykset Lahdessa 

      Kemppi, Solja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee yrittäjyyttä ja menestymisen edellytyksiä Lahdessa. Huomiota kiinnitetään niin maailmantalouden tilanteeseen kuin kaupungissa tällä hetkellä toimiviin brändivaateliikkeisiin. Menestymisen ...
    • Selected Femme / Homme - brändin lanseeraus Suomen markkinoille 

      Saarinen, Saila (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tanskalaisomistuksessa oleva, kansainvälinen muotitalo Bestseller A/S lanseerasi uuden Selec-ted Femme / Homme - brändin Suomen markkinoille lokakuussa 2008. Tuotemerkin vali-koimiin kuuluu naisten ja miesten vaatteet, ...
    • Uudenlaisen palvelukonseptin kehittäminen vaatekaupalle 

      Savonjousi, Kaarina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tällä hetkellä vaatekaupassa on muutoksen aika, verkkokaupat valtaavat alaa perinteisiltä vaateliikkeiltä ja taloudellisen taantuman vuoksi vaatteiden myynti on laskenut. Nyt on aika selvittää millaisia odotuksia ja toiveita ...
    • Vero Modan kanta-asiakkaiden asiakasprofiili ja mielikuvat tuotteista 

      Kettunen, Miri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selkeyttää Vero Modan kanta-asiakkaan asiakasprofiilia, sekä heidän mielipiteitään Vero Modan tuotteista. Tarkoituksena oli saada tietoa asiakkaiden perustietojen lisäksi heidän ...