"vaatetusala" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-7 / 7
-
Ensiapuohjaus Keuda Järvenpään ammattiopiston vaatetusalan ensimmäisen vuoden opiskelijaryhmälle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Tämä opinnäytetyö on osa Nuoren työ- ja toimintakyvyn edistäminen ammattiopistoissa 2010–2012-hanketta (NOPS). Hankkeen tarkoituksena on luoda ammattikorkeakoulujen ja ammattiopistojen välille toimintamalli, jolla pyritään ... -
Uudenlaisen palvelukonseptin kehittäminen vaatekaupalle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tällä hetkellä vaatekaupassa on muutoksen aika, verkkokaupat valtaavat alaa perinteisiltä vaateliikkeiltä ja taloudellisen taantuman vuoksi vaatteiden myynti on laskenut. Nyt on aika selvittää millaisia odotuksia ja toiveita ... -
Vaatemerkin SS14-malliston kehittäminen, Case: White Trash Gospel
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön aiheena on toimeksiantajayrityksen SS -14 vaatemalliston kehittäminen. Toimeksiantajana on helsinkiläinen, toimintaansa aloittava vaatemerkki, White Trash Gospel ja hankkeen taustalla on White Trash ... -
Vaatteiden tuonti EU:sta Suomeen : Case: Maahantuontiprosessi Italiasta Suomeen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoitus on selvittää, mitä asioita maahantuojan tulee ottaa huomioon maahantuotaessa vaatteita Euroopasta Suomeen. Case-kuvauksen kohdemaaksi valittiin Italia, koska kyseinen maa on johtava korkealaatuisten ... -
Verkkosivun vastuullisuusosion kehittäminen Emmy Clothing Companylle
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena on ollut kehittää ja laajentaa yrityksen verkkosivujen vastuullisuusosion sisältöä. Toimeksiantajana toimi secondhand-merkkivaatteiden verkkokauppa Emmy Clothing Company. Kehityskohteena oli tehdä ... -
Yksityisen vaateliikkeen valintaan vaikuttavat tekijät, Case: Modeline Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miksi ihmiset valitsevat mieluummin yksityisyrittäjän vaateliikkeen ketjuliikkeen sijaan. Kyselytutkimus toteutettiin Modeline Oy ssä, Savonlinnassa. Tutkimuksen tarkoituksena ... -
Yritysvastuu brändin keskiössä
(2022)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opinnäytetyön toimeksiantajana toimineen Globe Hopen brändiin liittyviä kysymyksiä. Tutkimuksella halutiin tavoittaa etenkin yrityksen potentiaalit asiakkaat ja selvittää, miten hyvin ...