"vaatetusala" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Ensiapuohjaus Keuda Järvenpään ammattiopiston vaatetusalan ensimmäisen vuoden opiskelijaryhmälle 

      Airola, Elina; Ali-Kovero, Hanne; Pennonen, Maria (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö on osa Nuoren työ- ja toimintakyvyn edistäminen ammattiopistoissa 2010–2012-hanketta (NOPS). Hankkeen tarkoituksena on luoda ammattikorkeakoulujen ja ammattiopistojen välille toimintamalli, jolla pyritään ...
    • Uudenlaisen palvelukonseptin kehittäminen vaatekaupalle 

      Savonjousi, Kaarina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tällä hetkellä vaatekaupassa on muutoksen aika, verkkokaupat valtaavat alaa perinteisiltä vaateliikkeiltä ja taloudellisen taantuman vuoksi vaatteiden myynti on laskenut. Nyt on aika selvittää millaisia odotuksia ja toiveita ...
    • Vaatemerkin SS14-malliston kehittäminen, Case: White Trash Gospel 

      Itäkylä, Juho (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on toimeksiantajayrityksen SS -14 vaatemalliston kehittäminen. Toimeksiantajana on helsinkiläinen, toimintaansa aloittava vaatemerkki, White Trash Gospel ja hankkeen taustalla on White Trash ...
    • Vaatteiden tuonti EU:sta Suomeen : Case: Maahantuontiprosessi Italiasta Suomeen 

      Flink, Anneli (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus on selvittää, mitä asioita maahantuojan tulee ottaa huomioon maahantuotaessa vaatteita Euroopasta Suomeen. Case-kuvauksen kohdemaaksi valittiin Italia, koska kyseinen maa on johtava korkealaatuisten ...
    • Verkkosivun vastuullisuusosion kehittäminen Emmy Clothing Companylle 

      Ylisirniö, Tarja (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena on ollut kehittää ja laajentaa yrityksen verkkosivujen vastuullisuusosion sisältöä. Toimeksiantajana toimi secondhand-merkkivaatteiden verkkokauppa Emmy Clothing Company. Kehityskohteena oli tehdä ...
    • Yksityisen vaateliikkeen valintaan vaikuttavat tekijät, Case: Modeline Oy 

      Honkanen, Jenna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miksi ihmiset valitsevat mieluummin yksityisyrittäjän vaateliikkeen ketjuliikkeen sijaan. Kyselytutkimus toteutettiin Modeline Oy ssä, Savonlinnassa. Tutkimuksen tarkoituksena ...
    • Yritysvastuu brändin keskiössä 

      Klenberg, Tanja (2022)
      Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opinnäytetyön toimeksiantajana toimineen Globe Hopen brändiin liittyviä kysymyksiä. Tutkimuksella halutiin tavoittaa etenkin yrityksen potentiaalit asiakkaat ja selvittää, miten hyvin ...