- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 10364-10383 / 20448
-
Myyntiprosessin kehittäminen Laurea Eventsille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tapahtumapalveluiden myyntiprosessin kehittäminen. Opinnäytetyön toimeksiantajana ja kohdeyrityksenä toimi Laurea Events. Työn tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajan ... -
Myyntipäällikkönä kehittyminen IT-alalla
(2021)Asiantuntijuudella sekä omien vahvuuksien tunnistamisella on merkittävä rooli työkulttuurissamme. Asiantuntijuus ja osaaminen pirstaloituu koko ajan, jolloin moniosaajille syntyy valtavaa kysyntää. On siis tärkeää tunnistaa ... -
Myyntipäällikön päiväkirja – Myynninohjauksen keinoja
(2023)Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä tarkastellaan myynninohjausta ja sen vaikutusta sidosryhmien suorituskykyyn. Opinnäytetyön tavoitteena oli syventää ymmärrystä myynninohjauksen merkityksestä sekä arvioida sen ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Myyntireskontranhoitajan työhön perehtyminen päiväkirjamuotoisena
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittyä myyntireskontran moniosaajaksi oman työn ohella suuressa suomalaisessa palveluyrityskonsernissa, jonka toiminta on jaettu neljälle toimialalle. Keskeisimpiä käsitteitä työssä olivat ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Myyntisaamisten hallinta Case yritys X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön tarkoitus on selvittää miten myyntisaamisten hallinta toteutuu kohdeyrityksessä ja miten sitä voidaan tarvittaessa kehittää. Opinnäytetyön tavoitteena on tehostaa kohdeyrityksen myyntisaamisten hallintaa ... -
Myyntisihteerien perehdytyssuunnitelma Case: Huoneistokeskus Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli perehdytyssuunnitelman kehittäminen Huoneistokeskus Oy:n myyntisihteereille. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Huoneistokeskus Oy, joka on kiinteistönvälitys- ja arviointipalveluita ... -
Myyntitiskiä kehittämällä parempaan palvelukokemukseen palvelumuotoilun keinoin : Case Fazer Cafe Forum
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on kehittää asiakaskokemusta kahvilan myyntitiskiä kehittämällä ja uudistamalla. Opinnäytetyön kehitysprosessi on toteutettu palvelumuotoilun avulla. Tarkoituksena opinnäytetyössä ... -
Myyntityöhön perehtymisen käsikirja
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyöni käsittelee myyntityöhön perehdyttämistä. Toimin Helsingin OP Pankki Oyj:ssä vakuutusneuvojana ja tein opinnäytetyöni vakuutusneuvojan työn ohella. Valitsin aiheen, koska se oli itselleni ajankohtainen ja ... -
Myyntityön haasteet finanssialalla
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni tarkoituksena on selvittää, mitkä ovat haastavimpia myyjien kohtaamia tilanteita myyntineuvottelun eri vaiheissa. Myyjien tunnistaessa haasteet myyntityössä, he myös pystyvät paremmin työstämään ja kehittämään ... -
Myyntityön imagon nykytila ammattikorkeakouluissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää myyntityön mielikuvia ammattikorkeakoulujen opiskelijoiden keskuudessa. Aihealueestamme ei ole aiemmin tehty ammattikorkeakouluissa vielä vastaavanlaista opinnäytetyötä. Myyntityö ... -
Myyntityön kehittäminen Case: Hyvinkään Sisustus Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä Hyvinkään Sisustus Oy:n kanssa. Työssä keskitytään myyntityön kehittämiseen, eli siihen, miten myyjät saadaan paremmalle myynnintasolle sekä miten heidän myyntityötään on mahdollista ... -
Myyntityön kehittäminen ja itsensä johtaminen B2B-myynnissä
(2022)Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoite oli havainnoida ja tunnistaa B2B-myynnin arjessa myyntityön laatuun vaativia seikkoja, ja tämän pohjalta kehittää sekä sisäistä, että asiakkaalle näkyvää prosessia ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Myyntityön kehittäminen lisäpalvelumyynnissä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)Tuloksellista myyntityötä tarvitaan, jotta yritys pärjäisi markkinoiden puristuksissa. Kilpailu on kiristynyt 2000-luvun puolella ja yrityksien mahdollisuus pärjätä markkinoilla on vaikeutunut. Katteelliseen kauppaan yritys ... -
Myyntityön osaamisen kehittäminen ja huippumyyjän kompetenssit River co. myymälöissä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Henkilöstön kehittäminen on elinehto, kun yritys tavoittelee kilpailuetua henkilöstön avulla. Henkilökunta on yrityksen tärkein voimavara, ja henkilökunnan osaaminen vaikuttaa yrityksen menestymiseen. Osaaminen on kykyä ... -
Myyntityön tunteita herättävien osien onnistumista mittaavan kyselyn kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyöni toimeksiantaja, Winestate Oy, on viinejä maahantuova ja markkinoiva yritys, jonka toiminta perustuu business to business eli b to b -kauppaan. Winestate Oy:n pääasiakkaita ovat Alko, tukut, hotelli- ja ... -
Myyntityössä kehittyminen - myyntipäällikön päiväkirja
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli seurata myyntipäällikön työtehtäviä sekä kehittää yrityksen ja työntekijän toimintaa. Toimeksiantaja on myynnin konsultointiin ja kehittämiseen keskittyvä yritys. Päiväkirjamuotoisessa ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Myyntityössä menestymisen aakkoset
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyössä tarkastellaan valmistuvan tradenomin silmin myyntityötä operaattorimaailmassa. Opinnäytetyö aineisto koostuu tutkimuskäynneistä ja myyntityön teoria-aineistosta liittyen muunmuuassa myynninportaisiin, ... -
Myyntivalmentajien vaikutus myyjien kehitykseen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän opinnäytetyön tavoite oli selvittää, mikä on myyntivalmentajien vaikutus myyjien kehitykseen ja motivoimiseen. Opinnäytetyö käsittelee kolmen myyntivalmentajan vaikutusta heidän oman tiiminsä kehitykseen sekä millä ... -
Myyntivirkailijan työhyvinvoinnin kehittäminen
(2024)Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää yritys X:n henkilöstön työhyvinvointia. Työhyvinvoinnin kehittämiselle ja työhyvinvointisuunnitelmalle oli käytännön tarve ja suunnittelutyö tähän opinnäytetyöhön lähti liikkeelle ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Myyntiä tukevan sovelluksen kehittäminen Stockmann-tavaratalolle
(2023)Ilman hyvää asiakaspalvelua myyntiä on mahdotonta toteuttaa, jolloin hyvätkin tuotteet ja palvelut jäävät toissijaisiksi. Myynnin kehittämisen tulisi olla jatkuvaa ja aina yritysten pitäisi yrittää keksiä uusia innovaatioita ...