"yritysstrategiat" - Selaus asiasanan mukaan Lahden ammattikorkeakoulu

    • Asiakaskokemus avaimena asiakasstrategiaan : case Yritys X 

      Korkeamäki, Paula (Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakaslähtöistä liiketoimintaa asiakaskokemuksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakaskokemus huomioidaan asiakasstrategiassa. Opinnäytetyössä tarkastellaan asiakaslähtöistä ...
    • Etabloituminen Venäjän markkinoille : case: Ace Cafe 

      Airaksinen, Joni; Husu, Jukka (Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Ace Cafe –kahvilaravintolaketjun etabloitumismahdollisuuksia Venäjän markkinoille. Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa kohdeyritykselle hyödyllinen entry plan ja tutkia Venäjän ...
    • Kansainvälisen yrityksen uudelleen asemoituminen markkinoille : case Stala Oy 

      Karawatski, Marina (Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä tutkimus selvittää, mitä markkinoinnin osa-alueita yrityksen pitää parantaa, jotta se voi uudelleen asemoitua markkinoilla. Yrityksen uudelleen asemoitumisessa pitää ottaa huomioon markkinointimix sekä yrityksen ...
    • Kasvustrategian tukena yritysjärjestelyt 

      Hipsi, Laura; Kaukonen, Juha-Matti (Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee yrityksen kasvua sekä yritysjärjestelyjen suunnittelua ja toteutusta. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää sopiva yritysjärjestelymuoto onnistuneen yrityskaupan edellytykseksi tukemaan ...
    • Markkinatieto yrityksen strategiatyön tukena 

      Kosonen, Juuso (Lahden ammattikorkeakoulu, 2008)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tehdä markkina-analyysi urheilukaupan tavarantoimittajalle. Analyysi käsittelee markkinoiden kokoa ja kasvua sekä rajatun kilpailijaryhmän kehitystä. Tutkittuina maina ovat toimeksiantajan ...
    • Strateginen johtaminen hierarkisessa organisaatiossa : Case Yritys X 

      Lonka, Akseli (Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee strategista johtamista hierarkisessa organisaatiossa sekä strategisen johtamisen onnistumista liiketoimintaympäristön muuttuessa Yritys X:ssä. Tässä tutkimuksessa teoriaosuus on jaettu kahteen ...
    • Sähköinen kaupankäynti ja sosiaalinen internet osaksi yrityksen strategiaa ja toimintaa 

      Karjalainen, Riku (Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyö käsittelee sähköistä kaupankäyntiä, sosiaalista internettiä sekä niiden liittämistä osaksi yrityksen strategiaa ja toimintaa. Työn tilaajana toimi kodin sisustustuotteita ja huonekaluja myyvä yritys inside.fi. ...