"haamuasiointi" - Selaus asiasanan mukaan Lahden ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-4 / 4
-
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen : asiakkaan huomioimisen ja myyntiaktiivisuuden merkitys ravintola Zetorissa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten ravintola Zetorin asiakastyytyväisyyttä saataisiin parannettua. Ravintola Zetor kuuluu HOK-Elannon ravintoloihin ja se sijaitsee Helsingin keskustassa. Tarkoituksena oli ... -
Laatua asiakaspalveluun : palvelun laadun ja työnkulttuurin kehittämishanke Kelan Päijät-Hämeen vakuutuspiirissä
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyö on kehittämistyö, joka kohdentuu Kelan Etelä-Suomen vakuutusalueen Päijät-Hämeen vakuutuspiirin alueelle. Opinnäytetyö tehdään kehittävän työntutkimuksena ja opinnäytetyön tarkoituksena on parantaa Päijät-Hämeen ... -
Palvelun haasteet myyjän näkökulmasta : case: Alko Oy
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän case-tutkimuksen kohteena on Alko Oy:n organisaation palveluprosessi asiakasrajapinnassa työskentelevien myyjien näkökulmasta. Alko Oy seuraa asiakaspalveluprosessinsa laatua TNS Gallupin Mystery Shopping -menetelmällä, ... -
Palveluprosessien kehittäminen mystery shoppingin avulla : case: Yritys X
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2014)Tämä opinnäytetyö käsittelee palvelua, palveluprosessia ja palvelun laatua. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia palveluprosessien toimimista ja asiakkaan kokemaa palvelun laatua. Opinnäytetyössä tarkasteltiin palveluprosessien ...