Haku
Viitteet 1-10 / 187
Esittelyvideo vapaaehtoistoiminnasta : Case: Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirat
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää videotuotannon ja kirjallisen osuuden. Videotuotannossa toteutettiin Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirille esittelyvideot
heidän vapaatoiminnastaan. Esittelyvideoilla käy ilmi, ...
Kulttuurituottajaopiskelijan ammatillinen odotushorisontti tulevaisuuden työkentästä ja opintojen vaikutus odotuksiin
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen on kulttuurituotannon opiskelijan ammatillinen odotushorisontti tähänastisten opintojen perusteella ja ovatko opinnot siihen, kuinka vaikuttaneet. Opinnäytetyön kyselyn ...
Original Sokos Hotel Lakeus: Videomainokset ja niiden tuottaminen sosiaaliseen mediaan
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää videotuotannon sekä kirjallisen osuuden. Videotuotanto koostuu kolmesta sosiaalisen median markkinointiin tarkoitetusta videosta, jotka tuotettiin Original Sokos Hotel Lakeuden palveluista. Videot ...
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Brändin vahvistaminen visuaalisen identiteetin keinoin: Paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriita Etelä-Pohjanmaalla
(2021)
Opinnäytetyössä luotiin visuaalinen identiteetti vahvistamaan aloittelevan tapahtumatuotannon yrityksen brändiä. Opinnäytetyössä pohditiin paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriitaa sekä niiden tuomia hyötyjä ja haittoja ...
Harrastuksesta ammatiksi – Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa : Sisältöstrategia hyvinvointitilille
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli luoda sisältöstrategia Instagram sovellukseen vaikuttajatilille @johannavistbacka. Sisältöstrategia on asiakaslähtöinen pitkäaikaissisältösuunnitelma. Tutkimusongelmana toimi vaikuttajatilin ...
Seinäjoen keskustori tapahtuma-alustana : Infograafinen torikartta Seinäjoen keskustorin tapahtuma-alustalle
(2021)
Infografiikan avulla pyritään esittämään tietoa helposti sisäistettävästi ja saavutettavasti. Tavoitteena on helpottaa informaation saatavuutta. Infografiikkaa esiintyy liikennemerkeistä ja kartoista aina kauppakeskuksien ...
Tarinankerronnan keinot esittelyvideotuotannossa : Esittelyvideotuotannon vaiheet
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tarkastella tarinan vaikutuskeinoja esittelyvideotuotannossa, joka koostuu kahdesta osasta, produktiosta ja kirjallisesta osuudesta. Esittelyvideot toimivat produktio-osana, ja kirjallinen ...
Taiteilijaseuran visuaalisen ilmeen päivitys Case: Seinäjoen taiteilijaseura 2020-luvulle päivitetyn visuaalisen identiteetin avulla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Seinäjoen taiteilijaseuralle päivitetty visuaalinen identiteetti. Visuaalinen ilme käsittää seuran logon, brändivärit ja typografian. Päivitetyllä visuaalisella ilmeellä yhdistys ...
Äänibrändäyssuunnitelman tekeminen: case Rok O Rok
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee äänibrändäystä, eli miten ääntä voidaan hyödyntää brändin vahvistamiseen. Äänibrändäyksessä äänielementtejä käytetään asiakkaan ja brändin kohtaamispisteissä, ja niillä viestitään esimerkiksi ...