Hotelli Metsähirvas ympärivuotiseksi kohteeksi
Alatalo, Natalie (2024)
Alatalo, Natalie
2024
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024051913194
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024051913194
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli hotelli Metsähirvaan ympärivuotisuuden kehittäminen. Toimeksiantajana oli hotelli Metsähirvas. Opinnäytetyön tehtävänä oli tarkastella Lapin kesämatkailun haasteita ja mahdollisuuksia, sekä käsitellä verkostoitumisen ja yhteistyökumppaneiden merkitystä matkailualalla.
Opinnäytetyön tietoperustan muodostivat kirjallisuuskatsaus ja havainnointi. Opinnäytetyö tehtiin Benchmarking-menetelmällä, jossa vertailtiin Sokos Hotels Vaakunaa ja Lauri Housen käyttämiä markkinointimenetelmiä hotelli Metsähirvaaseen. Menetelmien kautta löydettiin ehdotuksia markkinointikeinoihin ja löydettiin ehdotuksia hotellin Metsähirvaan yhteistyökumppaneiksi.
Johtopäätöksenä tarjotaan konkreettisia ehdotuksia hotelli Metsähirvaan kesäkauden markkinoinnin edistämiseksi. Työn tuloksena toimii tulevaisuuskartta ja konkreettiset ehdotukset hotelli Metsähirvaan kesäkauden markkinoinnin edistämiseksi.
Opinnäytetyön tietoperustan muodostivat kirjallisuuskatsaus ja havainnointi. Opinnäytetyö tehtiin Benchmarking-menetelmällä, jossa vertailtiin Sokos Hotels Vaakunaa ja Lauri Housen käyttämiä markkinointimenetelmiä hotelli Metsähirvaaseen. Menetelmien kautta löydettiin ehdotuksia markkinointikeinoihin ja löydettiin ehdotuksia hotellin Metsähirvaan yhteistyökumppaneiksi.
Johtopäätöksenä tarjotaan konkreettisia ehdotuksia hotelli Metsähirvaan kesäkauden markkinoinnin edistämiseksi. Työn tuloksena toimii tulevaisuuskartta ja konkreettiset ehdotukset hotelli Metsähirvaan kesäkauden markkinoinnin edistämiseksi.