INCREASING THE QUALITY OF SERVICE : Case Service Desk
Åhlgren, Niklas (2014)
Åhlgren, Niklas
Vaasan ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014120919119
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014120919119
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia miten palvelunlaatu muodostuu ja kuinka hyödyntää tätä lopputulosta käyttötuen palvelunlaadun parantamiseksi. Tarkoitus on tuoda lisäarvoa asiakkaille ja palveluntarjoajalle orientoimalla käyttötuen henkilökuntaa paremman laadun saavuttamiseksi. Antamalla käyttötuen henkilökunnalle paremman ymmärryksen yhtiön prosesseista, asiakkuudenhallinnasta ja palvelunlaadusta, työntekijät saisivat paremman käsityksen omasta tärkeydestään palvelunlaadun ja asiakassuhteiden parantamisessa. Tällä hetkellä työntekijät eivät välttämättä ymmärrä kuinka suuri vaikutus heidän tekemisillään on asiakkaisiin. Opinnäytetyö esittää teoriaa ja tietoa, jotka ovat keskeisiä parhaan mahdollisen käyttötuki palvelun toimittamisesta asiakkaalle. Lähteinä on käytetty tekijän omaa kokemusta alalta, haastattelua, kirjoja sekä akateemisia artikkeleita