Toimitilamarkkinoinnin tavoittavuuden kehittäminen : case Valimo Center
Hautamäki, Lotta (2023)
Hautamäki, Lotta
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121938356
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121938356
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Nurmi-Yhtiöt Oy:lle, joka omistaa, vuokraa ja hallinnoi toimitiloja Helsingin Pitäjänmäen yritysalueella.
Toimeksiantaja haluaa tavoittaa uudet asiakkaat entistä paremmin. Tämän työn tarkoituksena on antaa konkreettisia kehitysehdotuksia toimeksiantajan yrityksen markkinoinnin tavoittavuuden parantamiseksi.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään pääkaupunkiseudun toimitilamarkkinoiden nykytilannetta, sisältöstrategian roolia markkinoinnissa sekä asiakaspolkua. Teoriaosuuden jälkeen lukijalla on käsitys toimitilamarkkinoiden nykytilanteesta, hän ymmärtää sisältöstrategian merkityksen tavoittavassa markkinoinnissa sekä tietää miten asiakaspolku liittyy oikea aikaiseen markkinointiin.
Kehitystyössä on hyödynnetty aikaisemmin toteutettuja haastatteluita ja benchmarkingia. Näiden tuloksien sekä teoriatiedon pohjalta toimeksiantajalle on luotu räätälöidyt kehitysehdotukset toimeksiantajan yritykselle markkinoinnin tavoittavuuden parantamiseksi.
Toimeksiantaja haluaa tavoittaa uudet asiakkaat entistä paremmin. Tämän työn tarkoituksena on antaa konkreettisia kehitysehdotuksia toimeksiantajan yrityksen markkinoinnin tavoittavuuden parantamiseksi.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään pääkaupunkiseudun toimitilamarkkinoiden nykytilannetta, sisältöstrategian roolia markkinoinnissa sekä asiakaspolkua. Teoriaosuuden jälkeen lukijalla on käsitys toimitilamarkkinoiden nykytilanteesta, hän ymmärtää sisältöstrategian merkityksen tavoittavassa markkinoinnissa sekä tietää miten asiakaspolku liittyy oikea aikaiseen markkinointiin.
Kehitystyössä on hyödynnetty aikaisemmin toteutettuja haastatteluita ja benchmarkingia. Näiden tuloksien sekä teoriatiedon pohjalta toimeksiantajalle on luotu räätälöidyt kehitysehdotukset toimeksiantajan yritykselle markkinoinnin tavoittavuuden parantamiseksi.