Saavutettava sosiaalinen media
Editoija
Iiskola, Merja
Laurea-ammattikorkeakoulu
2023
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-799-681-5
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-799-681-5
Tiivistelmä
Tässä julkaisussa käydään läpi eri sosiaalisen median kanavia saavutettavan viestinnän näkökulmasta. Julkaisussa käydään läpi Facebook, Instagram, TikTok, Youtube ja LinkedIn. Artikkeleista löytyy hyödyllisiä ohjeita siitä, miten toteuttaa viestintää eri kanavissa niin, että se on saavutettavaa. Sekä aloittelevat että jo pidempään yrittäjinä toimivat hyötyvät esitetyistä ohjeista ja vinkeistä.
Julkaisu on toteutettu osana Disko – digitaalisten palveluiden saavutettavuus koronan kukistajana hanketta. Hankkeen pääkohderyhmänä ovat olleet Uudenmaan alueen pk-yritykset ja yksinyrittäjät. Päätavoitteena oli lisätä yrittäjien tietoisuutta ja osaamista digipalveluiden saavutettavuuden parantamiseksi sekä luoda menetelmiä ja työkaluja yrittäjien avuksi. Hanketta rahoitti Uudenmaan liitto osana Euroopan unionin COVID-19 pandemian johdosta toteuttamia toimia.
Julkaisu on toteutettu osana Disko – digitaalisten palveluiden saavutettavuus koronan kukistajana hanketta. Hankkeen pääkohderyhmänä ovat olleet Uudenmaan alueen pk-yritykset ja yksinyrittäjät. Päätavoitteena oli lisätä yrittäjien tietoisuutta ja osaamista digipalveluiden saavutettavuuden parantamiseksi sekä luoda menetelmiä ja työkaluja yrittäjien avuksi. Hanketta rahoitti Uudenmaan liitto osana Euroopan unionin COVID-19 pandemian johdosta toteuttamia toimia.