Digimarkkinointistrategia Markkinointi digipilvelle
Kyllönen, Marjut (2023)
Kyllönen, Marjut
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060421057
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060421057
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä seurataan aloittavan yrityksen digimarkkinoinnin suunnittelua keväällä 2023. Opinnäytetyö kirjoitettiin päiväkirjamuotoisena. Opinnäytetyön tavoitteena on laatia yritykselle digitaalisen markkinoinnin strategia sekä kehittää tekijän ammatillista osaamista.
Päiväkirjaraportointi on tehty kuuden viikon seurantajakson ajalta. Jokaiselle viikolle on määritelty aihe, jonka osa-alueita edistetään kyseisen viikon aikana. Päivätasolla käydään läpi päivittäisiä tehtäviä ja viikon lopussa on yhteenveto, jossa pohditaan viikon tavoitteiden toteutumista. Raportointijakson haaste oli saada aika riittämään opinnäytetyöprosessiin sekä työntekoon.
Opinnäytetyölle asetetut tavoitteet täyttyivät ja päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö osoittautui hyväksi tavaksi toteuttaa tämänkaltaista prosessia.
Päiväkirjaraportointi on tehty kuuden viikon seurantajakson ajalta. Jokaiselle viikolle on määritelty aihe, jonka osa-alueita edistetään kyseisen viikon aikana. Päivätasolla käydään läpi päivittäisiä tehtäviä ja viikon lopussa on yhteenveto, jossa pohditaan viikon tavoitteiden toteutumista. Raportointijakson haaste oli saada aika riittämään opinnäytetyöprosessiin sekä työntekoon.
Opinnäytetyölle asetetut tavoitteet täyttyivät ja päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö osoittautui hyväksi tavaksi toteuttaa tämänkaltaista prosessia.