Asiakastyytyväisyystutkimus : Demeca Oy
Nevala, Eetu (2014)
Nevala, Eetu
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014082913651
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014082913651
Tiivistelmä
Maatalouden parissa työskentelee Suomessa 62 000 ihmistä. Suomessa on noin 60 000 maatilaa, joiden keskipeltoala on noin 39 hehtaaria. Maatilojen määrä vähenee ja koko kasvaa johtuen maatilojen koneellistumisesta. Maatalouden asema on vaikeutumassa Suomessa.
Työn aiheena oli asiakastyytyväisyystutkimus Demeca Oy:lle. Tavoitteena oli selvittää yrityksen asiakastyytyväisyyttä eri osa-alueilla. Lisäksi tavoitteena oli etsiä mahdollisia kehitystarpeita yrityksen tuotteissa tai palvelun laadussa. Tutkimus suoritettiin puhelimitse huhtikuun 2014 aikana.
Teoriapohja kirjoitettiin työhön asiakastyytyväisyydestä ja laadusta asiakkaan näkökulmasta.
Tutkimukseen vastasi 25 Demeca Oy:n asiakasta ja tulokset olivat pääasiassa erittäin hyviä.
Työn aiheena oli asiakastyytyväisyystutkimus Demeca Oy:lle. Tavoitteena oli selvittää yrityksen asiakastyytyväisyyttä eri osa-alueilla. Lisäksi tavoitteena oli etsiä mahdollisia kehitystarpeita yrityksen tuotteissa tai palvelun laadussa. Tutkimus suoritettiin puhelimitse huhtikuun 2014 aikana.
Teoriapohja kirjoitettiin työhön asiakastyytyväisyydestä ja laadusta asiakkaan näkökulmasta.
Tutkimukseen vastasi 25 Demeca Oy:n asiakasta ja tulokset olivat pääasiassa erittäin hyviä.