Digitalinen markkinointi Instagramissa
Khani, Meissam (2022)
Khani, Meissam
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022110422038
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022110422038
Tiivistelmä
Digimarkkinoinnin käsite on tuttu termi kaikille, mutta mitä digitaalinen markkinointi tarkalleen ottaen on ja mikä on sen sovellus nykypäivän modernissa markkinoinnissa ja mitä osa-alueita se sisältää, se vaatii selitystä. Nykyään tekniikan jatkuvasti lisääntyvän kehityksen ansiosta Internetin käyttömahdollisuus on helposti kaikkien saatavilla ja käyttäjien määrä kasvaa päivä päivältä.
Itse asiassa tähän kasvuun liittyy suhteellisia maailmanmuutoksia. Laaja kehitys, joka on jättänyt varjon jokapäiväiseen elämäämme ja vuorostaan vaikuttanut ihmisten ostostyyliin ja trendeihin, jossain määrin ja perinteinen markkinointi eli markkinointi ilman digitaalisia työkaluja ja kanavia ei ole enää yhtä tehokasta kuin ennen.
Tässä opinnäytetyössä tutustutaan digimarkkinoinnin ja Some digitalinen markkinointi menetelmä, tarkkailleen digitalinen markkinointi Instagramissa.
Itse asiassa tähän kasvuun liittyy suhteellisia maailmanmuutoksia. Laaja kehitys, joka on jättänyt varjon jokapäiväiseen elämäämme ja vuorostaan vaikuttanut ihmisten ostostyyliin ja trendeihin, jossain määrin ja perinteinen markkinointi eli markkinointi ilman digitaalisia työkaluja ja kanavia ei ole enää yhtä tehokasta kuin ennen.
Tässä opinnäytetyössä tutustutaan digimarkkinoinnin ja Some digitalinen markkinointi menetelmä, tarkkailleen digitalinen markkinointi Instagramissa.