B2B-marknadsföringsplan för golvläggningsbranschen: Case Företag X
Timlin, Niklas (2021)
Timlin, Niklas
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022100520871
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022100520871
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoitus on luoda markkinointisuunnitelma Yritys X:lle. Yritys X on yritys rakennusalalla, tarkennettuna lattia- ja seinäpäällystysalalla.
Työllä on kolme kysymystä, joihin työllä on haettu vastausta. Työssä vastaan kysymykseen kuinka B2B-markkinointi eroaa B2C- markkinoinnista. Yrityksen nykytilanteen näkymään on vastattu myös työssä. Olen myös vastannut kysymykseen, miltä yrityksen markkinointisuunnitelma näyttää.
Teoriaosuus on luonut parempaa ymmärrystä B2B-markkinoinista. Analysoivassa osuudessa analysoin yrityksen nykytilannetta markkinoilla. Empirisessä osuudessa olen luonut yritykselle markkinointisuunnitelman.
Käytetyt metodit ovat olleet yleisen B2B-markkinoinista kertovan kirjallisuuden käyttö ja Yritys X:n toimitusjohtajan haastattelu. Haastattelun ja teorian avulla olen luonut Yritys X:lle markkinointisuunnitelman.
Työllä on kolme kysymystä, joihin työllä on haettu vastausta. Työssä vastaan kysymykseen kuinka B2B-markkinointi eroaa B2C- markkinoinnista. Yrityksen nykytilanteen näkymään on vastattu myös työssä. Olen myös vastannut kysymykseen, miltä yrityksen markkinointisuunnitelma näyttää.
Teoriaosuus on luonut parempaa ymmärrystä B2B-markkinoinista. Analysoivassa osuudessa analysoin yrityksen nykytilannetta markkinoilla. Empirisessä osuudessa olen luonut yritykselle markkinointisuunnitelman.
Käytetyt metodit ovat olleet yleisen B2B-markkinoinista kertovan kirjallisuuden käyttö ja Yritys X:n toimitusjohtajan haastattelu. Haastattelun ja teorian avulla olen luonut Yritys X:lle markkinointisuunnitelman.