Digimarkkinoinnissa on mahdollisuus myynnin kasvattamiseen
Laaksonen, Pauliina; Renvall, Marianne (2022)
Laaksonen, Pauliina
Renvall, Marianne
Turun ammattikorkeakoulu
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022062148211
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022062148211
Tiivistelmä
Miten yritys voi olla läsnä sosiaalisessa mediassa, jos ei ole ketään, jolla olisi aikaa hoitaa tilin ylläpitoa? Tai miten edetä, kun on harkittu osallistumista sosiaalisen median ilmiöihin, mutta ei ole tietotaitoa siitä, mihin kanavaan olisi kannattavaa mennä ja miten? Ja kuinka tämän lisäksi vielä tuodaan digimarkkinoinnilla lisää myyntiä – Turun AMK:n MyyntiAkatemialla on tähän ratkaisu.