Markkinoinnilla onnistujaksi : Case Willa Kosmos
Leskinen, Annina (2014)
Leskinen, Annina
Humanistinen ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405127296
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405127296
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää Willa Kosmoksen markkinointia luomalla uusi markkinointisuunnitelma. Työ on laadullinen tapaustutkimus ja menetelminä tiedon keruussa on hyödynnetty benchmarkkausta ja haastatteluita. Työn tilaajana toimii Willa Kosmos kotiateljee ja paikan omistaja taiteilija Virpi Kinnunen. Työstä on tarkoitus olla hyötyä Willa Kosmoksen lisäksi myös muille pienille kulttuurialan toimijoille, joilla on haasteita markkinoinnin kanssa.