ONO : –erään brändin juurilla
Salomaa, Oona-Lotta (2014)
Salomaa, Oona-Lotta
Lahden ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405066081
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405066081
Tiivistelmä
ONO tuoksuu männynneulasilta ja tuntuu siltä kesäyön hetkeltä kun viimeisen ja ensimmäisen auringonsäteen väliin jää vain aavistus. ONO hymyilee tuntemattomille. ONO pitää puutarhanhoitoa tärkeänä, muttei kovinkaan tärkeänä.
Tämän opinnäytetyön tavoite oli rakentaa suunnittelijan arvomaailmaan pohjautuva koru- ja asustebrändi; luoda maailma, joka on helposti lähestyttävä ja visuaalisesti miellyttävä. Maailma, joka elää ja herättää tunteita. Liiketalouden ja muotoilun yhteen sulauttavan prosessin päämääränä oli myös toimia suunnannäyttäjänä korumuotoilun lapsenkengissään elävälle brändiajattelulle.
Arvojen pohjalta selvitettiin brändin sielu ja määritettiin toimintamallit. Varsinaisiksi lopputuotteiksi valmistettiin logo, kotisivujen ilme, käyntikortti, kaksi korusarjaa,
tunnelmavalokuvat sekä graafinen kuvitus. Syntyi ONO.
Tämän opinnäytetyön tavoite oli rakentaa suunnittelijan arvomaailmaan pohjautuva koru- ja asustebrändi; luoda maailma, joka on helposti lähestyttävä ja visuaalisesti miellyttävä. Maailma, joka elää ja herättää tunteita. Liiketalouden ja muotoilun yhteen sulauttavan prosessin päämääränä oli myös toimia suunnannäyttäjänä korumuotoilun lapsenkengissään elävälle brändiajattelulle.
Arvojen pohjalta selvitettiin brändin sielu ja määritettiin toimintamallit. Varsinaisiksi lopputuotteiksi valmistettiin logo, kotisivujen ilme, käyntikortti, kaksi korusarjaa,
tunnelmavalokuvat sekä graafinen kuvitus. Syntyi ONO.