Yrityksen toiminta ongelmatilanteissa
Saari, Jesse (2022)
Saari, Jesse
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202202082222
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202202082222
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä laadittiin yritykselle toimintamallit, joista on apua yrityksen kohtaamissa laatuongelmissa ja asiakkaisiin tai asiakaspalveluun liittyvissä ongelmissa, vaikka omassa työskentelyssä tai laadussa ei olisi ollut mitään vikaa. Tämä opinnäytetyö on kattava tietopaketti yritykselle,
jossa käsitellään asiakaskohteiden myötä tulevia mahdollisia ongelmatilanteita. Opinnäytetyössä
käsitellään myös asiakaskohteiden laadunvalvontaa ja työn suunnittelua koskevia asioita. Opinnäytetyön on määrä toimia myös yritykselle toimintavarmuutta ylläpitävänä asiakirjana.
Opinnäytetyön suunnittelussa on ollut mukana Saari J&S Avoin yhtiö, jolle opinnäytetyö luodaan.
Kyseisen yrityksen tarpeet, mielipiteet ja ongelmat on kartoitettu. Opinnäytetyö on suunniteltu suoraan kyseessä olevan yrityksen tarpeisiin.
Dokumentti toimii suoraan asiakaskohteisiin tehtävien sopimusten ja töiden suunnittelun muistilista,
eli tehtäväsuunnittelun potentiaalisten ongelmien analyysina, joka voidaan käydä läpi asiakkaalle.
Sopimuksessa käy ilmi yrityksen töiden laatu ja sen valvontatoimenpiteet, työturvallisuus, sekä
kaikki yrityksen toimintatavat työn aloituksesta työn lopetukseen.
jossa käsitellään asiakaskohteiden myötä tulevia mahdollisia ongelmatilanteita. Opinnäytetyössä
käsitellään myös asiakaskohteiden laadunvalvontaa ja työn suunnittelua koskevia asioita. Opinnäytetyön on määrä toimia myös yritykselle toimintavarmuutta ylläpitävänä asiakirjana.
Opinnäytetyön suunnittelussa on ollut mukana Saari J&S Avoin yhtiö, jolle opinnäytetyö luodaan.
Kyseisen yrityksen tarpeet, mielipiteet ja ongelmat on kartoitettu. Opinnäytetyö on suunniteltu suoraan kyseessä olevan yrityksen tarpeisiin.
Dokumentti toimii suoraan asiakaskohteisiin tehtävien sopimusten ja töiden suunnittelun muistilista,
eli tehtäväsuunnittelun potentiaalisten ongelmien analyysina, joka voidaan käydä läpi asiakkaalle.
Sopimuksessa käy ilmi yrityksen töiden laatu ja sen valvontatoimenpiteet, työturvallisuus, sekä
kaikki yrityksen toimintatavat työn aloituksesta työn lopetukseen.