Liedon Postin rahtiterminaalin asiakaspalvelun kehittäminen
Vallimäki, Santeri (2021)
Avaa tiedosto
Lataukset:
Vallimäki, Santeri
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202201191441
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202201191441
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli Liedon Postin rahtiterminaalin asiakaspalvelun kehittäminen. Työssä tutkittiin rahtiterminaalin asiakaspalvelua ja sen laatuun vaikuttavia tekijöitä. Tässä opinnäytetyössä annettiin kuva Postin rahtiterminaalin asiakaspalvelun tilasta tällä hetkellä. Työn aikana myös esitettiin mahdollisia kehitysehdotuksia rahtiterminaalin asiakaspalveluun.
Toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä toimi Posti Kuljetus Oy. Tämä opinnäytetyö kohdistui Liedossa sijaitsevaan Postin rahtiterminaaliin ja sen asiakaspalvelun kehittämiseen.
Tämä opinnäytetyö perustui pääasiassa tekijän omaan kokemukseen työntekijänä Liedon Postin rahtiterminaalissa. Tutkimuksen edetessä pyrittiin hyödyntämään niin kirjallisia, kuin nettilähteitä opinnäytetyöprosessin tukena.
Opinnäytetyön tutkimuksen tuloksia on esitetty opinnäytetyön varrella kattavasti. Yhdeksi merkittäväksi ongelmaksi Liedon Postin rahtiterminaalin asiakaspalvelussa havaittiin kommunikaatiovaje Postin työntekijöiden välillä.
Toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä toimi Posti Kuljetus Oy. Tämä opinnäytetyö kohdistui Liedossa sijaitsevaan Postin rahtiterminaaliin ja sen asiakaspalvelun kehittämiseen.
Tämä opinnäytetyö perustui pääasiassa tekijän omaan kokemukseen työntekijänä Liedon Postin rahtiterminaalissa. Tutkimuksen edetessä pyrittiin hyödyntämään niin kirjallisia, kuin nettilähteitä opinnäytetyöprosessin tukena.
Opinnäytetyön tutkimuksen tuloksia on esitetty opinnäytetyön varrella kattavasti. Yhdeksi merkittäväksi ongelmaksi Liedon Postin rahtiterminaalin asiakaspalvelussa havaittiin kommunikaatiovaje Postin työntekijöiden välillä.