Markkinointisuunnitelma: case Baarikärpänen - DJ Dosse & friends
Sivunen, Janne (2013)
Sivunen, Janne
Laurea-ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013060713445
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013060713445
Tiivistelmä
Baarikärpänen on Helsingissä sijaitseva yökerho, joka kuuluu yhteen Suomen suurimmista yökerhokonserneista, Night People Group. Baarikärpänen on nuorille 18 vuotta täyttäneille nuorille suunnattu yökerho, joka on avattu 2001. Baarikärpänen palvelee asiakkaitaan vuodenajasta riippuen melkein seitsemänä päivänä viikossa.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia yrityksen arvojen mukainen markkinointisuunnitelma uudelle tiistaiklubille ”DJ Dosse & Friends”. Tavoitteena oli onnistunut markkinointisuunnitelma käyttäen nykyaikaisia ja yrityksen omia hyväksi kokemia kanavia, jotka tavoittaa tarkasti kohdeyleisön.
Työ jakautuu selkeästi kahteen osaan, joista ensimmäinen käsittelee markkinointisuunnitelman laatimista, tapahtuman järjestämistä sekä nykyaikaisia markkinointikanavia. Ensimmäinen osa perustelee toisen osion toimia ja perustelee sen valintoja. Toinen osa keskittyy itse markkinointisuunnitelmaan, jonka perustana on käytetty toimeksiannon tietoja ja ensimmäisessä osiossa esitettyä tietoa.
Työn tuloksena on markkinointisuunnitelma, joka käyttää hyödyksi monia nykyaikaisia markkinointikanavia ja palvelee kohdeyritystä.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia yrityksen arvojen mukainen markkinointisuunnitelma uudelle tiistaiklubille ”DJ Dosse & Friends”. Tavoitteena oli onnistunut markkinointisuunnitelma käyttäen nykyaikaisia ja yrityksen omia hyväksi kokemia kanavia, jotka tavoittaa tarkasti kohdeyleisön.
Työ jakautuu selkeästi kahteen osaan, joista ensimmäinen käsittelee markkinointisuunnitelman laatimista, tapahtuman järjestämistä sekä nykyaikaisia markkinointikanavia. Ensimmäinen osa perustelee toisen osion toimia ja perustelee sen valintoja. Toinen osa keskittyy itse markkinointisuunnitelmaan, jonka perustana on käytetty toimeksiannon tietoja ja ensimmäisessä osiossa esitettyä tietoa.
Työn tuloksena on markkinointisuunnitelma, joka käyttää hyödyksi monia nykyaikaisia markkinointikanavia ja palvelee kohdeyritystä.