"lääkärikeskukset" - Selaus asiasanan mukaan Metropolia Ammattikorkeakoulu

    • Asiakaskokemusmalli: case: Lääkärikeskus Fenix 

      Sarantila, Anni (2022)
      Asiakaslähtöisyyden ja positiivisen asiakaskokemuksen kehittämisestä on tullut monelle sosiaali- ja terveysalan toimijalle yksi keskeisimmistä tavoitteista ja strategisista kilpailutekijöistä. Yhä useammat terveydenhuollon ...
    • Hyvä esimiestyö hajautetussa organisaatiossa 

      Koivukangas, Heidi; Pursiainen, Susanne (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyö tehtiin pääkaupunkiseudulla toimivalle yksityiselle terveyspalvelualan yritykselle. Yrityksellä on 12 lääkäriasemaa sekä sairaala. Lääkäriasemien hajanaisuus ympäri pääkaupunkiseutua asettaa haasteita mm. ...
    • Työterveyspalveluiden valintaan vaikuttavat seikat ja yritysasiakkaiden tyytyväisyys Mehiläisen työterveyspalveluihin 

      Blommendahl, Mari (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Mehiläinen-konsernin yritysasiakkaiden tyytyväisyys Mehiläisen työterveyspalveluihin ja kartoittaa, millä kriteereillä yritykset valitsevat työterveyspalveluiden tarjoajan. ...