Service Deskin sisäinen laadunvalvonta
Kokkonen, Kari (2013)
Kokkonen, Kari
Savonia-ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305189377
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305189377
Tiivistelmä
Tämän insinöörityön aiheena oli Service Deskin sisäinen laadunvalvonta, jossa keskityttiin Enfon käyttämään tikettijärjestelmään.
Työn tavoitteena oli tutkia tikettijärjestelmän tikettien nykyistä laatua, ja tehdä tutkimustyötä ja kehitysideoita tikettien laadun parantamiseksi. Tikettejä kirjataan ja käsitellään Service Deskissä jatkuvasti, joten laadunvalvonta on tärkeää tällä osa-alueella.
Kehitysideoiden pohjalta voidaan tehdä yhteinen ohjeistus Service Deskin työntekijöille.
Työn tavoitteena oli tutkia tikettijärjestelmän tikettien nykyistä laatua, ja tehdä tutkimustyötä ja kehitysideoita tikettien laadun parantamiseksi. Tikettejä kirjataan ja käsitellään Service Deskissä jatkuvasti, joten laadunvalvonta on tärkeää tällä osa-alueella.
Kehitysideoiden pohjalta voidaan tehdä yhteinen ohjeistus Service Deskin työntekijöille.