Asiakasdokumentointiprosessin kehitys
Honkasalo, Joonas (2013)
Honkasalo, Joonas
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305076982
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305076982
Tiivistelmä
Asiakasdokumentointi on tärkeä osa projekteja. Asiakasdokumentointi antaa laadukkaan kuvan yrityksistä, sekä parantaa yritysten tehokkuutta. Asiakasdokumentointi kun myöhästyy aikataulusta, projektit venyvät ja kustannukset kasvavat. Laadukas asiakasdokumentointi parantaa yrityksen imagoa ja antaa luotettavan kuvan yrityksestä. Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää Cimcorp Oy:n asiakasdokumentointiprosessia. Työssä selvitettiin Cimcorp Oy:n asiakasdokumentoinnin tuottamistavat ja dokumentit jotka Cimcorp Oy lähettää asiakkaalleen. Kun kaikki tarvittava oli selvitetty, kehiteltiin ideoita asiakadokumentointiprosessin kehittämiseen.