"palvelumuotoilu" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)

    • Asiakaslähtöisyys Pohjois-Savon käräjäoikeudessa 

      Hirvonen, Päivi (2023)
      Tänä päivänä julkisen sektorin organisaatiot ovat alkaneet kiinnittämään yhä enemmän huomiota asiakaskokemuksen merkitykseen ja asiakaslähtöisyyden edistämiseen toiminnassaan ja toimintatavoissaan. Tämä tutkimus tarkasteli ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Brändiuudistus muotoiluajattelun avulla - Case Memar Oy 

      Kulmala, Hanna (2023)
      Opinnäytetyö käsittelee brändiuudistusta muotoiluajattelun näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten muotoiluajattelua voidaan hyödyntää brändityössä. Opinnäytetyön teoreettisen viitekehyksen osiossa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Erakkokurssikonsepti 

      Jääskeläinen, Anna (2022)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin Wellness liiketalouden tradenomin tutkinnon osana Valamon luostarin ortodoksisessa kansanopistossa. Valamon opistolle innovoitiin koronapandemian aikana uusi palvelukonsepti pohjautuen Valamon ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Kohti yhtenäistä psykiatrian päivystystä Kuopion yliopistollisessa sairaalassa 

      Voutilainen, Sanna (2022)
      Asiakaskeskeisyyttä ja asiakaslähtöisten palveluiden järjestämistä korostetaan aiempaa enemmän sosiaali- ja terveysalalla. Asiakkaiden tulisi osallistua oman hoidon suunnitteluun sekä heille tarjottavien palveluiden ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Palvelutuotannon virtaus sujuvaksi 

      Soininen, Iitu (2021)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää keinoja pankin yritysasiakkaille suunnatun pankkiyhteysvaltuutusprosessiin liitty- vien asiakaskysymyksien vähentämiseen hyödyntäen Leanin, palvelutuotannon mittaamisen ja asiakaskokemuksen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Sidosryhmien osallistaminen prosessikehitykseen: yhteiskehittäminen ICT-alan yrityksessä 

      Raassina, Ville; Järvi, Paula; Raassina, Ville (2023)
      Tässä työssä tutkittiin yhteiskehittämistä yhdessä asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa sekä eri yhteiskehittämisen menetelmien hyödyntämistä prosessin kehitystyössä. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkimuksellisin ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Sisäisten palveluiden tuotteistaminen yhteistoiminnallisilla hankkeilla konsepti 

      Niskanen, Hanna (2023)
      Rakennusala on käymässä läpi suurta muutosta, sillä yksittäisistä eri tyyppisistä projekteista aletaan siirtymään tuotepohjaiseen ajattelumaailmaan. Projektit sisältävät lukuisia, jopa asiakkaalle näkymättömiä sisäisiä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Sosiaalisen median sisällöntuotannon markkinointipalvelun muotoilu pk-sektorille 

      Ronkainen, Inka (2024)
      Tämä opinnäytetyön aihe tuli toimeksiantaja yritys X:ltä, jonka toiveena oli tuotteistaa yritykselleen sosiaalisen median sisällöntuotantoa. Tavoitteena oli tarkentaa ja strukturoida palvelun sisältöä ja samalla kartoittaa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Tarinaton pakopelihuone 

      Hokkanen, Tatu; Pietilä, Fredriikka (2024)
      Tässä opinnäytetyössä käydään läpi tarinattoman pakohuoneen suunnittelun prosessia. Idea tähän työhön syntyi tekijöiden omista kokemuksista pakopelihuoneissa. Opinnäytetyö on toteutettu omana projektina tekijöiden yritysidean ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Tavoitteena hyvän asiakaskokemuksen B2B verkkokauppa 

      Harlamoff, Jonna (2021)
      Asiakaskokemuksesta on tullut merkittävä tekijä liiketoiminnassa menestymiseen. Hyvä asiakaskokemus ei ole tärkeä vain kuluttajille suunnatussa (B2C) liiketoiminnassa vaan myös yritystenvälisessä (B2B) liiketoiminnassa. ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Tavoitteena onnistunut asiakaskokemus: case Istekki Oy, Asiakaspalvelut Sote P 

      Saastamoinen, Auli (2023)
      Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta, joka on yrityksissä suosittu strateginen painopistealue. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, toteutuiko työn toimeksiantajan Istekki Oy:n strateginen tavoite onnistuneesta ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Tuote- ja palveluideoita kestävämpään liiketoimintaan: case KOIVUI ® 

      Pyykkönen, Cristina (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda uudenlainen huonekalu- ja palvelukonsepti hyödyntäen palvelumuotoilua GrandPartner Oy:n brändille KOIVUI®. Oman kiinnostuksen ja aiheen ajankohtaisuuden myötä kiertotalousajattelua ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Yrityksen raportointityökalujen kehittäminen palvelumuotoilun avulla 

      Surakka, Eeva (2024)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee yrityksen raportointityökalujen kehittämistä palvelumuotoilun avulla. Jatkuvana haasteena on, miten kaupat saataisiin motivoitua käyttämään analytiikan ja raportoinnin työkaluja. Onko niiden ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad