Mätning och analys av kundupplevelser vid Oy ELHO Ab
Karlström, Felix (2021)
Karlström, Felix
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061015480
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061015480
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakaspalaute kyselyn tekemistä, jonka tarkoituksena on mitata ja analysoida asiakkaiden käyttäytymistä ja tyytyväisyyttä. Asiakkaiden kokemusten seuraamisen merkitys yrityksille on kasvanut viimeisinä vuosikymmeninä.
Tämän opinnäytetyön tavoite on analysoida erilaisia tutkimusmenetelmiä. Miten tutkimus voidaan toteuttaa vastaajien määrän maksimoimiseksi olemalla samalla kuitenkin lyhyt ja informatiivinen? Kuinka saada kattava tutkimus käyttöön pidemmälle aikavälille, jotta yritys voi vertailla statistiikkaa siitä, miten se edistyy tällä osa-alueella?
Työ sisältää kuvauksen ja tutkimustyön tekemisen sekä vastausten analysoinnin. Tutkimuksen tulokset ovat luottamuksellisia/salaisia, mutta tulosten analysoinnin menetelmä prosessina on kuvailtu.
Tämän opinnäytetyön tavoite on analysoida erilaisia tutkimusmenetelmiä. Miten tutkimus voidaan toteuttaa vastaajien määrän maksimoimiseksi olemalla samalla kuitenkin lyhyt ja informatiivinen? Kuinka saada kattava tutkimus käyttöön pidemmälle aikavälille, jotta yritys voi vertailla statistiikkaa siitä, miten se edistyy tällä osa-alueella?
Työ sisältää kuvauksen ja tutkimustyön tekemisen sekä vastausten analysoinnin. Tutkimuksen tulokset ovat luottamuksellisia/salaisia, mutta tulosten analysoinnin menetelmä prosessina on kuvailtu.