Marknadsföringsplan för sommarevenemang i Finby, Salo
Westberg, Emmi (2012)
Westberg, Emmi
Yrkeshögskolan Novia
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012112616533
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012112616533
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee markkinointisuunnitteluprosessia Salon Särkisalon kesätapahtumille. Salon Särkisalon kesätapahtumia on järjestetty jo vuosikymmenten ajan, mutta niille ei ole aikaisemmin ollut olemassa markkinointisuunnitelmaa. Tämän opinnäytetyön tilaajana on Salon kaupungin viestintä ja markkinointi osasto. Markkinointisuunnitelman tavoitteena on saada potentiaalisten tapahtumavieraiden huomio entistä paremmin. Tämä opinnäytetyö pohjautuu kirjallisuustutkimukseen sekä paikallisten toimijoiden haastatteluihin. Tämän opinnäytetyön lopputulos on yhteinen markkinointisuunnitelma Salon Särkisalon kesätapahtumille.
Tämän opinnäytetyön kirjallisuustutkimus koostuu markkinointi- ja markkinointisuunnitelmateoriasta. Opinnäytetyön kirjoittaja on myös haastatellut paikallisia toimijoita saadakseen laajemman näkökulman Salon Särkisalon kesätapahtumiin ja niiden markkinointiin. Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ ja sen lopputuotetta voivat käyttää Salon Särkisalon kesätapahtumien tulevat markkinoijat sekä muut samassa asemassa olevat tapahtuminen järjestäjät.
Tämän opinnäytetyön kirjallisuustutkimus koostuu markkinointi- ja markkinointisuunnitelmateoriasta. Opinnäytetyön kirjoittaja on myös haastatellut paikallisia toimijoita saadakseen laajemman näkökulman Salon Särkisalon kesätapahtumiin ja niiden markkinointiin. Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ ja sen lopputuotetta voivat käyttää Salon Särkisalon kesätapahtumien tulevat markkinoijat sekä muut samassa asemassa olevat tapahtuminen järjestäjät.