Videopelituotannon vaiheet konseptista lopulliseen tuotteeseen : Case “Morbid -The Seven Acolytes”
Vienonen, Elias (2021)
Vienonen, Elias
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105067357
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105067357
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on videopelin kehityksen vaiheet konseptoinnista lopullisen pelituotteen tuotantoon. Tässä käydään läpi videopelin suunnittelun eri osa-alueita teoreettiselta pohjalta lähteisiin viitaten ja näytetään, kuinka pelin kehityksen vaiheet toteutettiin “MORBID - The Seven Acolytes” -peliprojektissa, jossa tekijä oli osallisena koko projektin ajan pelin yleisenä suunnittelijana, graafikkona ja animaattorina.