18-25-vuotiaiden asiakaskokemus Sastamalan Osuuspankissa
Peuhkuri, Johanna (2021)
Peuhkuri, Johanna
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202103223683
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202103223683
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tutkitaan Sastamalan Osuuspankin 18-25-vuotiaiden asiakkaiden asiakaskokemusta ja heidän asiakastyytyväisyyttään. Tutkimuksen tavoitteena on saada myös tietoa, mistä pankkipalveluista nuoret asiakkaat ovat lähitulevaisuudessa kiinnostuneita.
18-25-vuotiaille Sastamalan Osuuspankin asiakkaille, joilla on verkkopalvelu käytössään, lähetettiin verkkoviestillä kysely Sastamalan Osuuspankin palveluista ja asiakaskokemuksesta.
Opinnäytetyössä käydään läpi asiakaskokemusta, palvelun laatua ja avataan kyselyn vastauksia. Tutkimuksessa selvitetään myös nuorten asiakkaiden käsityksiä eri markkinointikanavien tehokkuudesta.
Sastamalan Osuuspankin 18-25-vuotiaat ovat tutkimuksesta päätellen tyytyväisiä tähänastiseen palveluun ja ovat kiinnostuneita säästämisestä ja sijoittamisesta. Nuoret hoitavat pankkiasiansa pääsääntöisesti OP-mobiililla, mutta he toivovat saavansa myös henkilökohtaista palvelua kasvokkain.
18-25-vuotiaille Sastamalan Osuuspankin asiakkaille, joilla on verkkopalvelu käytössään, lähetettiin verkkoviestillä kysely Sastamalan Osuuspankin palveluista ja asiakaskokemuksesta.
Opinnäytetyössä käydään läpi asiakaskokemusta, palvelun laatua ja avataan kyselyn vastauksia. Tutkimuksessa selvitetään myös nuorten asiakkaiden käsityksiä eri markkinointikanavien tehokkuudesta.
Sastamalan Osuuspankin 18-25-vuotiaat ovat tutkimuksesta päätellen tyytyväisiä tähänastiseen palveluun ja ovat kiinnostuneita säästämisestä ja sijoittamisesta. Nuoret hoitavat pankkiasiansa pääsääntöisesti OP-mobiililla, mutta he toivovat saavansa myös henkilökohtaista palvelua kasvokkain.