JOENSUUN KUOSIKULMA OY:N ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS
Hämäläinen, Noora; Virtanen, Marianne (2012)
Hämäläinen, Noora
Virtanen, Marianne
Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201203233699
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201203233699
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Joensuun Kuosikulma Oy:n asiakkaiden tyytyväisyyttä. Työssä selvitämme, mitä mieltä asiakkaat ovat Joensuun Kuosikulma Oy:n nykyisistä palveluista, tuotteista ja liikkeen ulkonäöstä ja viihtyvyydestä.
Opinnäytetyön tutkimuksessa käytettiin kvantitatiivista eli määrällistä tutkimusmenetelmää ja tiedonkeruu- menetelmänä kyselytutkimusta. Kyselylomakkeita vietiin Joensuun Kuosikulmaan 60 kappaletta ja vastauksia saatiin yhteensä 35 kappaletta. Tutkimuksen aihealueina olivat asiakaspalvelun laatu, tuotteet, miljöö, sijainti ja viihtyvyys.
Tutkimuksen tuloksista voidaan päätellä, että vastaajat olivat pääosin tyytyväisiä Joensuun Kuosikulman palveluun, henkilökuntaan sekä myymälään.
Opinnäytetyön tutkimuksessa käytettiin kvantitatiivista eli määrällistä tutkimusmenetelmää ja tiedonkeruu- menetelmänä kyselytutkimusta. Kyselylomakkeita vietiin Joensuun Kuosikulmaan 60 kappaletta ja vastauksia saatiin yhteensä 35 kappaletta. Tutkimuksen aihealueina olivat asiakaspalvelun laatu, tuotteet, miljöö, sijainti ja viihtyvyys.
Tutkimuksen tuloksista voidaan päätellä, että vastaajat olivat pääosin tyytyväisiä Joensuun Kuosikulman palveluun, henkilökuntaan sekä myymälään.