Expansion Plan for a Photography Company : Case: CaroK
Kylfält, Christa (2011)
Kylfält, Christa
Tampereen ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201203213641
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201203213641
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on valottaa asioita, joita on otettava huomioon harkittaessa valokuvayhtiön laajentamista. Opinnäytetyössä olevalla yhtiöllä on selkeä jo olemassa oleva laajentamis tavoite.
Opinnäytetyössä keskitytään CaroK nimiseen valokuva-alan yritykseen, jolla on toiveissa laajeta ja avata liike. Työssä uppoudutaan laajentamiseen markkinoinnin näkökulmasta, sekä tutkitaan tarvittavia strategioita yhtiön markkinointia varten.
Työssä tutkitaan myös laajentamiseen tarvittavia finanssi tietoja, jotka valottavat yhtiön kuluja ja tuloja tällä hetkellä sekä tulevaisuudessa.
Opinnäytetyössä keskitytään CaroK nimiseen valokuva-alan yritykseen, jolla on toiveissa laajeta ja avata liike. Työssä uppoudutaan laajentamiseen markkinoinnin näkökulmasta, sekä tutkitaan tarvittavia strategioita yhtiön markkinointia varten.
Työssä tutkitaan myös laajentamiseen tarvittavia finanssi tietoja, jotka valottavat yhtiön kuluja ja tuloja tällä hetkellä sekä tulevaisuudessa.