Viisi kulmakiveä pk-yrityksen myynnillisen digiloikan perustana
Hiekkataipale, Eeva-Maija; Jokiniemi, Sini (2020)
Hiekkataipale, Eeva-Maija
Jokiniemi, Sini
Tampereen ammattikorkeakoulu
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020120799745
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020120799745
Tiivistelmä
Tässä ajassa menestyviä yrityksiä yhdistää selkeä strategia ja kehitysmyönteisyys, valmentava johtajuus, Sales Enablement -orientaatio, myynnin vuorovaikutustaitojen merkitys sekä myyjän arkea tukevat käyttäjäystävälliset työkalut. Tämä selviää ROBINS-hankkeessa tehdystä YAMK-opinnäytetyöstä (Hiekkataipale 2020). Tuorein kansainvälinen tutkimustieto on myös vahvasti samassa linjassa suomalaisten yritysedustajien näkemysten kanssa.