Myynnin kehittäminen valitussa asiakassegmentissä: palvelutuotteena olosuhdevalvonta
Ruokonen, Jyri (2020)
Ruokonen, Jyri
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121428169
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121428169
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mahdollisuuksia Loggs Oy:n myynnin kehittämiselle. Päämääränä oli lisätä yrityksen liikevaihtoa ja sen kautta tulosta. Asiakassegmenttinä
tutkittiin pääasiassa lääke- ja elintarvikealojen yrityksiä ja niiden tarpeita olosuhdeseurannalle ja -kartoituksille, suureina lämpötila ja ilmankosteus. Tutkimuksen tavoitteena oli
Loggs Oy:n myynnin parempi kohdentaminen sekä myynnin tehostaminen.
tutkittiin pääasiassa lääke- ja elintarvikealojen yrityksiä ja niiden tarpeita olosuhdeseurannalle ja -kartoituksille, suureina lämpötila ja ilmankosteus. Tutkimuksen tavoitteena oli
Loggs Oy:n myynnin parempi kohdentaminen sekä myynnin tehostaminen.