B2B myynnin mindset : asiakaslähtöisyyttä ja oivalluksia Japanista
Jokiniemi, Sini (2020)
Jokiniemi, Sini
Tampereen ammattikorkeakoulu
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020061142803
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020061142803
Tiivistelmä
Asiakaslähtöinen myynti tarkoittaa tietynlaista toimintaa asiakkaiden kanssa. Business-to-business (B2B) -myyjien toimintaa ohjaa myös tapa ajatella ja suhtautua muihin ihmisiin. Tässä blogikirjoituksessa käydään markkinointikonseptin ja Best Seller -kilpailun kautta kääntymässä myös Japanissa, josta on tarjolla vinkkejä itse kunkin oman asiakaslähtöisen myynnin mindsetin kehittämiseksi.