Koronaviruksen vaikutus pankkitoimintaan ja asiakaspalveluun : Case: Ylivieskan POP Pankki
Markkula, Anni-Ilona (2020)
Markkula, Anni-Ilona
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020061618891
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020061618891
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on koronaviruksen vaikutus pankkitoimintaan ja asiakaspalveluun POP Pankin konttorilla Ylivieskassa. Toimeksiantajana oli POP Pankki Ylivieska. Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia, miten koronavirus ja siitä johtuvat toimenpiteet näkyvät ja tulevat tulevaisuudessa näkymään pankkitoiminnassa. Työn tarkoitus oli koota myös positiivisia ajatuksia siitä, mitä tämä aika jättää jälkeensä pankkityötä ja pankkipalvelua ajatellen.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään asiakaspalveluun, palvelun laatuun, asiakaskokemukseen ja asiakasuskollisuuteen ja käydään läpi koronavirus yleisesti.
Työn empiirisessä osassa on tutkittu, miten koronavirus on vaikuttanut pankkityöhön POP Pankissa Ylivieskan konttorilla.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään asiakaspalveluun, palvelun laatuun, asiakaskokemukseen ja asiakasuskollisuuteen ja käydään läpi koronavirus yleisesti.
Työn empiirisessä osassa on tutkittu, miten koronavirus on vaikuttanut pankkityöhön POP Pankissa Ylivieskan konttorilla.