Brändäyksellä tunnettavuuteen : Case: Ravikeskus Keskinen
Jääskelä, Raila (2020)
Jääskelä, Raila
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060917841
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060917841
Tiivistelmä
Opinnäytetyö pureutuu brändäykseen ja sen mahdollisuuksiin luoda yritykselle parempaa tunnettavuutta. Tietoperustassa tutkitaan brändiä ilmiönä ja sen vaikutusmahdollisuuksia. Keskeisenä ajatuksena se, että brändi ohjaa ja johtaa kaikkea organisaation toimintaa.
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Ravikeskus Keskinen Ylivieskasta. Opinnäytetyönä tehdyn brändäyssuunnitelman tavoite oli koota Ravikeskus Keskiselle brändi, joka edistää sen tunnettavuutta ja auttaa kehittämään brändiä haluttua mielikuvaa kohden.
Tavoitteeseen päästiin yhteistyössä toiminnanjohtajan kanssa. Kehittämistehtävässä onnistuttiin tuntemalla alan vaatimukset ja rohkealla ideoinnilla. Brändäyssuunnitelmassa saavutettiin yhteen kokoava paketti, joka selvittää nykytilanteen ja tuo kehitysideoita tulevaisuuteen. Suunnitelma kirjaa ylös nämä tiedot, ja näin auttaa tulevaisuudessa kehittämään brändiä haluttuun suuntaan.
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Ravikeskus Keskinen Ylivieskasta. Opinnäytetyönä tehdyn brändäyssuunnitelman tavoite oli koota Ravikeskus Keskiselle brändi, joka edistää sen tunnettavuutta ja auttaa kehittämään brändiä haluttua mielikuvaa kohden.
Tavoitteeseen päästiin yhteistyössä toiminnanjohtajan kanssa. Kehittämistehtävässä onnistuttiin tuntemalla alan vaatimukset ja rohkealla ideoinnilla. Brändäyssuunnitelmassa saavutettiin yhteen kokoava paketti, joka selvittää nykytilanteen ja tuo kehitysideoita tulevaisuuteen. Suunnitelma kirjaa ylös nämä tiedot, ja näin auttaa tulevaisuudessa kehittämään brändiä haluttuun suuntaan.