Business to business -yrityksen brändäys : case Kaamos Productions Oy
Siira, Tytti (2011)
Siira, Tytti
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011060711356
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011060711356
Tiivistelmä
Opinnäyte käsittelee kokkolalaisen media-alan yrityksen – Kaamos productions oy – brändin rakentamista. Kaamos Productions tuottaa tuotteita ja palveluita pääasiallisesti toisille yrityksille, kuten dokumentteja ja mainoksia.
Opinnäytteessä tutustutaan brändin rakentamiseen ja sen etuihin business to business -yritykselle. Opinnäytteessä käsitellään yritysmarkkinointia, tarkastellaan yritysmarkkinoiden ostoprosessia ja perehdytään b-to-b -markkinoinnin ja kuluttajamarkkinoinnin eroihin. Brändäyksen ja business to business -markkinoinnin pohjalta selvitetään Kaamos productionsille sopivat markkinointi- ja viestintäkeinot.
Produktiivinen osio sisältää yrityksen brändiohjeiston sekä erinäisiä markkinointi- ja viestintämateriaaleja.
Opinnäytteessä tutustutaan brändin rakentamiseen ja sen etuihin business to business -yritykselle. Opinnäytteessä käsitellään yritysmarkkinointia, tarkastellaan yritysmarkkinoiden ostoprosessia ja perehdytään b-to-b -markkinoinnin ja kuluttajamarkkinoinnin eroihin. Brändäyksen ja business to business -markkinoinnin pohjalta selvitetään Kaamos productionsille sopivat markkinointi- ja viestintäkeinot.
Produktiivinen osio sisältää yrityksen brändiohjeiston sekä erinäisiä markkinointi- ja viestintämateriaaleja.